TTT deel 111

Hello girls

Beps brrrr nagel eraf morgen, succes meis, ik zal voor je duimen
Toos hoe gaat het nu met je schoonmoeder?
Raak vanavond dus rust, ondanks de trouwdag…volgend jaar big party
Roanna, gek wordt je van die managers het kan ook geen toeval zijn dat BELEID EN DEBIEL uit dezelfde letters bestaan.
Vanmiddag hier dus al aan de pimpel gezeten, gezellige boel…ikke verkleumd, hebben ze het weekend op het werk alle ramen open gezet en de verwarming uit…zo koud vandaag, echt ik ben nog steeds bevroren…stelletje randdebielen.

@beps
Sterkte voor morgen, hopelijk zit er voor de vakantie weer een mooie nieuwe op.

@viva
Helemaal verkleumd, dachten dat het zomer was ofzo?!?!

@toos
Nog nieuws?

@roanna
Een preek gehad… sommige mensen boeken altijd laat, dus die snappen niet dat er ook mensen zijn die snel willen boeken helaas.

Volgens mij moest Toos werken vanavond, dus zullen vandaag denk ik niet veel te weten komen. Hoop maar dat het goed komt!

@Viva: Lijken daar ook niet goed wies he, om de boel open te zetten met dit weer. Was daar een reden voor? Bij ons is het ook altijd zo koud, ondanks de heaters. We hebben onder elkaar zelf maar vestjes aangeschaft, die een beetje bij de nieuwe kleuren passen. Nu hoorde ik, dat we dat waarschijnlijk toch terug krijgen.

@MK: Zijn bij ons ook vaak dezelfden, die alles voor elkaar krijgen.

Mk…als je voorheen per ongeluk een raam open liet staan, kreeg je een waarschuwingsmemo…in de zomer 30 graden mag het raam niet open blijven staan.
Maar nu is het winter en gooien ze een heel weekend de ramen open, ik zal wel blond zijn maar ik begrijp er niets van.

@toos: sterkte met alles!

@beps: succes morgen met je teen

@raak: gefeliciteerd met jullie trouwdag

@Viva: En dan verbaast staan dat jullie het koud hadden zeker…

Beps,veel sterkte morgen

Bloem,goede reis naar Hamar en blijf genieten.

@TRL: Bloemmie komt vannacht nog thuis en gaat dan morgen door richting Hamar…

Meiden, ik moet morgen nog eerst de vroege tussendienst draaien(dus van 6-8.30 :retard: Niet mn favo-dienst maar hij is nu eenmaal nodig!)
En dus…ga ik maar naar bed denkt ik

Tot morgen!!

@Beps: Nou weltrusten dan alvast. Werkse morgen even en dan heel veel sterkte gewenst bij de dokter. Toi, toi, toi.

@Marion: Ik heb nog leuke prijzen gevonden voor jou reisje naar Turkije. Weet natuurlijk niet de precieze datum, maar dit had ik nog gevonden:
19-05 heen en 29-05 terug vanaf Amsterdam naar Antalya voor € 511 retour incl. kosten voor 2 pers.

Zo … klaar met het werk en even geshaked … nog meer liefhebbers voor een pina colada :drugged: ?

PROOST op Raak en haar hubs!!!

En wat hebben we allemaal onthouden …

@Viva
Zat in de kou vandaag op het werk. Die sporen ook voor geen meter daar!! En dan nog vreemd opkijken als het personeel ziek wordt.

@Roanna
Commentaar omdat je al geboekt had.

@Beps
De nagel eraf morgen, getverderrie. Ga aan je denken morgenvroeg. Sterkte :kus:

@Roanna
Nog druk aan het speuren voor mij … helaas, ik kan pas vanaf de 25e vertrekken.

Beps : ga maar lekker proberen wat te :slapen: en voor morgen : heel veel sterkte:kus:denk aan je hoor!
Roanna : nou zat ik de wijntjes klaar te zetten en heb jij alles al klaargezet.
Wat lief en bedankt voor de goeie zorgen en zie dat iedereen al gekozen heeft!!:thumbsup:Zal wel gezellige boel worden he dames :lol:Dames die nog nix hebben : geef je bestelling maar op hoor dan komt het er aan
Vanmiddag ook nog ff preek moeten aanhoren, wat een onzin he
Viva : kan me voorstellen dat het niet echt lekker was met open ramen
Cyn : hoop wel dat je migraine nu een beetje gezakt is
Trl : zie dat jij het drankje van mijn dochters ook lekker vindt
Bloem : weet niet of je nog online komt maarre : ook voor de komende dagen weer heeeeel veel plezier he

Zo, d’r ben ik ook weer. Had weer telefoon.

Mmmmm… ook lekker zo’n pina colada.

Inderdaad Bloem… mocht je nog hier komen:

Heel veel plezier in Scandinavie bij het schaatsen. Geniet er weer van en maak weer mooie foto’s. :dag: :dag:

Zal ik er ook even wat nootjes bij zetten, of willen jullie wat gezonders? Iets van olijfjes ofzo? :frowning: Blehhhh!!

@Marion: Nog beter.

Heen 26-05 en terug op 05-06 voor € 471 per 2 personen, met Turkse charter.(TR) :dag:

Roanna,waar vindt je dat die goedkope vluchten?

@TRL:Zal je ff PBen, anders wordt het teveel reklame hier. :drugged:

hello allen

geen tijd en zin om bij te lezen.
heb t een beetje gehad met ww (niet met ttt) mede door de moderators (en dit keer eens een keer niet door hans :wink: )

anyways, ik heb een super weekend gehad!! 2 x mn favoriet zien winnen! bloemen en kado’s gehad, mooie foto’s gemaakt, alle canadese handtekeningen gehad en vooral heel erg genoten.
erfurt is echt mooi!! oud en nieuw, veel sneeuw ook :smiley: :smiley:

hoop dat alles met iedereen goed is!
ciao ciaooooo

Roanna,bedankt.Zal eens een kijkje nemen