meeting… oke…maar dan in utrecht of mss zuidelijk voor Kaylo ofzo…
Geen idee… maar … ach ik wacht af…
@Bloemmie: Eet ze…
meeting… oke…maar dan in utrecht of mss zuidelijk voor Kaylo ofzo…
Geen idee… maar … ach ik wacht af…
@Bloemmie: Eet ze…
Beps…voor 10 euro voor/hoofd/nagerecht…excl.drankjes…en het was heerlijk…
Hans,maar dan ben ik net zo duur uit moet dan verder reizen …Dus prijs maakt me niet uit hoor.
Apeldoorn zit ook een goed restaurant,heb ik gehoord.
Hans: Voor mij is de prijs en het eten bijzaak: Ik kom voor mn vriendinnetjes…Meet met velen ook gewoon tussendoor, thuis bij hen, bakkie koffie koekje…babietjes knuffelen… ONS FORUM toch…moeten we ONS ook inzetten…
DUS: Als het voor velen moeilijker is te reizen, dan centraliseren we de afspraak toch weer naar Utrecht…
@Hans: Wat jij zegt, is/was ook zo. Het eten was daar overheerlijk en zeker niet duur, maar ben het toch ook met de anderen eens, dat R’dam voor velen toch wel ietsje te ver is.
Enneeh… A’doorn heeft zelfs meerdere goede Turkse restarants ( € 27.50 buffet incl. drankjes), maar Utrecht is denk ik zelf voor velen de beste optie, maar dan eens in een ander restaurant.
Zeker op de Beiaardiershoeve??? :lol: :lol:
Hey en dan zitten we opeens weer in een nieuw deel … goed gewerkt meiden en heer!!
GEFELICITEERD MAAR WEER.
Ja die bedoel ik,een top kok hen ik gehoord
Is eigenlijk ook wel een goed idee he? :chin: :crybaby:
@Roanna
Kan je mooi op de scooter komen :lol:
@Marion: Waaaaaaaaaat??? Zelfs lopend. :biggrin: :crybaby: Mogen jullie allemaal mijn scoot zien. :biggrin:
hahahaaa net ook kaarten voor de 3js gekocht!! Volendam rules
Lekker in mijn eigen stadje… Lekker makkelijk!!
Nou ik ga naar mijn kamer… WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-en ![]()
:dag: fijne avond!
Doeggie Cyn: Veel Wii plezierrrr
thanks!! :dag:
@Cyn: Oh, ik dacht dat je nog op het werk zat. Nou daaaaaagggggg :dag: Fijne avond en wiize.
@Roanna
Heeft ook nadelen hoor, kunnen we niet afkicken in de trein :crybaby:
@Cyn
Sport ze he!!!
Ikke zo maar eens een logje bij Aiji maken
Ja, dat is ook wel weer zo. :lol:
mmhhh ikke lekker nasi gegeten…
zullen we de meeting besprekingen in een ander topic doen? lijkt me wel zo leuk voor de leesbaarheid etc…
anyways…
Ahhh nasi… weer zo lekker als van de week, of nu lekkerderderderrrr
Ikke logje gemaakt. zo foto’s uitzoeken om mee te nemen morgne naar de fokker enzo
We gaan wandelen in Reeuwijk, bij de plassen, dan door naar hun huis, lekker bijkletsen, eten en dan lekker rustig aan ergens in de avond naar huis!!
Hubbie heeft een vrije dag genomen dus…komt wel goed