TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

@ cyn hahaha een gouwe helm!! foto!!!

zal even zoeken naar een plaatje… is niet goud zoals een gouden ring ofzo hoor… :wink:

http://www.easyparts.nl/partpics/0117100417.jpg

Niet zo heel duidelijk… maar dat is um!

ohh…valt nog mee…
ik dacht al dat je hele hoofd zo een schitter ster zou zijn wanneer de zon op de helm viel :wink:

Filiz: hahaha nee zo erg hoef ik nou ook weer niet op te vallen :wink:

hihi
meer brons…
echt lachen!! dan word je bekend als het meisje met de gouwe helm :wink:

Wilde eigenlijk een roze… maar die was meteen zo heel roze… dus dan maar deze :wink:

hihi leuk hoor!!
laat je dan voortaan je autooke staan?!

hmm…ja dan lijkt me deze ook leuker dan roze

verder maakt t ook niet veel uit welke kleur je helm heeft…als ie de slag maar opvangt wanneer je valt…!!

Bloem: als het droog is wel ja!!!

Filiz: precies… dat is het belangrijkste!!! Maar was niet van plan om te gaan vallen!

@cyn…nee natuurlijk niet…!!

oja…oranje he :wink:

nee gewoon niet vallen!!
@ filiz, hoe zien je laatste weekjes er hier in NL uit?!

ga maar eens douche…straks familie reunie…niet veel zin…
keek liever hier in het cafe voetbal…hoop de 2e helft hier te kunnen kijken…

naja…ff w88 met bevallen he…wil het wel ff meemaken :wink:

Goedemiddag.
**
*@Cyn: Oh echt gaaf hotel. Echt heel mooi. Ook lekker dicht bij het vliegveld, dus geen uren in de bus voor transfer. Fijn ff shoppe in Antalya. *
**
Dit lijkt mij ook wel wat. Heb de recentíe’s hier en daar gelezen en komt er heel goed uit! :thumbsup: Ook wel een groot hotel, maar minder massaal als die je eerst had, lijkt me. Lekker luxe ook allemaal. :wink: Poeh, poeh!!!

@Bloem: Je kan hier altijd een weekendje Veluwe komen doen hoor! :wink:

@bloem…ja redelijke planning heb ik…
vandaag familie en voetbal…
morgen en maandag stage…
dinsdag met mamz de stad in…woensdag wil ik langzaam met mn koffer beginnen…
van donderdag op vrijdag slaapdienst//vrijdag avond naar n vriendin, omdat ik haar erna niet meer zie…zaterdag geloof ik weer voetbal…zondag dan ff niks…maandag verder mn koffer klaar maken…dinsdag mn diploma gaan tekenen…woensdag nog met stage mee zeilen…donderdag diploma uitreiking…en dan t laaste weeken…feestje…en zondag vertrekken…
en tussen door dan nog inkopen doen voor feest, tent halen en opzetten…en dan nog vriendinnen die tussen door bellen en iets willen gaan doen…en verder wil ik ook gewoon nog lkkt thuis zijn met mamz, oma en bro…

@Filiz: Wat is dat nou? Men wil toch voetballen zien, ook als is het een familiereunie? Nouja, in ieder geval wel… heel veel plezier dan.

@Cynthia: Mooie helm ook hoor! Ik krijg het scootertje als het goed is, eind van de volgende week.

Heb net mijn fiets te koop gezet bij de supermarkten hier op het WC. Hi, hi, zal mij benieuwen of ik reactie’s krijg. :biggrin:

Roanna, kon je je fiets niet inruilen op je scoot?

@roanna…haha ja idd…maar denk dat t ‘comité’ geen rekening heeft gehouden met het ek…3 maanden geleden :frowning:

veel succes met de fiets verkoop…!!

kom op dames…nog 20 berichtjes…ik w8 wel ff met douche :wink: