Goedenmorgen** Voetbal, ellende met providers(kan ik ook nog een boekwerk over schrijven, maar ook ik zeer tevreden met XS… Waarmee we tegenwoordig ook bellen) En strafschoppen…
Ik ben halverwege in slaap gevallen, wakker geworden bij de strafschoppen, dus ik ga zo ff naar de EK2008 site om bij te lezen…
Ja, erg rustig he!! :unibrow: Nou, heb nu ook nog zo’n ochtendje voor mezelf, dus even van profiteren. Heb het dekbed over het balkon hangen en de witte :was: aangezet en dan vanmiddag eens even zien, ofdat ik naar de stad kom. Heb nog een bon van de AN*B hier liggen. Even kijken of ik daar iets voor kan kopen voor mijn scootertje.
@Viva: Jij toch ook lekker een dagje voor jezelf vandaag? Lekker genieten hoor! :zon02:
Hallo
wil jullie alleen even laten weten dat ik niet of nauwelijks heb bij kunnen lezen. Heb een zware week achter de rug. Er is veel gebeurt in mijn leven, dingen die ik jullie later misschien nog wel eens vertel. Weet allemaal in elk geval dat ik echt nog wel hier te vinden ben zo af en toe en dat het niet zo is dat WW me niet meer interresseerd!
Ik wens iedereen het allerbeste toe, sterkte als het ff niet zo lekker gaat, veel plezier met dingen die wel lekker gaan. Ik meld me hier wel weer!
Dikke knuffel voor jullie allemaal! xxx
**@Crazymar: Ik dacht eerlijk gezegd wel eens bij me eigen… we horen zo weinig van (crazy)Mar. Je was al een paar keer op vakantie geweest en meestal krijgen we dan ff een update van je, maar het bleef best stil van jou kant. **
**Wat het ook is meid, heel veel sterkte en wijsheid gewenst en fijn dat je je toch nog, al is het dan zo af en toe, je hier wilt laten zien en toch met ons meeleest. Hou je haaks hoor en toch een fijn weekend gewenst. **
zo ik ga maar eens badderen en aankleden en maar eens zien wat ik ga doen vandaag, relaxed hoor, Roanna jij ook een fijne dag, en zoekse voor je zoefzoef
ikke ben bij gelezen…maar durf eerlijk gezegd niet te vertellen welke gebeurtenis bij wie hoort…schaam
iig veel gekletst gister avond…en jeetje wat een wedstrijd…
voor vandaag iedereen heel veel plezier bij het gene ze gaat doen…!!
Goede middag meiden!!!
Ben ook weer even van de partij, gisteren geen tijd gehad om te reageren … kantoor, thuis aan het werk, voetbal en puzzelen op internet voor Side. Me so happy, N heeft er een dagje bij kunnen krijgen en we hebben nu 2 reizen in optie staan. Eentje voor 10 dagen en de andere voor 11. Zal de laatste wel worden vermoed ik … (hoop ik) … ik heb hier in ieder geval feest vandaag.
@Voetbal
Gister mooi op tijd voor de tv, N op bezoek en samen aan de sigara boregi. Wat een verrassend einde. Hoorde vanmorgen op de radio dat er Kroatiers de overwinning buiten al aan het vieren waren en de goal van Semih en de penalties gemist hadden. Zullen die een kater hebben gehad toen ze hoorden dat niet zij maar Turkije door waren naar de halve finale. Vind het helemaal super dat Turkije door is.
@Crazy
Een hoop gebeurd de laatste tijd. Hou je taai meissie … dikke :kus: voor jou.
En verder weet ik het niet meer … had zo veel te onthouden en ben met mijn hoofd totaal ergens anders … laptops, internetproviders, mobieltjes erbij, kinderen die de computer inpikken, hondenshows, scooters (nog even en je tuft lekker zelf naar het werk Roanna, ziet er gaaf uit), Toos in Turkije, Damber weer op weg naar huis etc.
good morninkkkkk
@ allen, toos heeft het naar haar zin en iedereen was aan het straallachen… groetjes van haar
ikke aan mn 1e bakje, weinig puf… lees hier iets over een weekendje op de veluwe… leuk!!
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Zo we zijn eruit… We gaan 20 september voor 9 dagen naar Turkije - Lara!!! Dus geen poolvilla, geen Long Beach dus…
Maar het wordt: http://www.limaklarahotel.com Mijn moeder kent het hotel qua ligging… transfer is kort, hotel is luxe… heeft een goed cijfer en de tijden zijn ook prima (op dit moment) Heen om 10.05 met pegasus en terug om 22.40 met Transavia…
Bloem: ik had de site van Corendn gebruikt, maar als ik het geboekt had was het met Hlland Int. Maar gaan nu met Neckermnn… :D***
Roanna: gaaf!!! Die wilde ik dus eerst ook!! Kunnen we wel een wedstrijdje houden Ik mag de mijne dinsdagmiddag al halen Heb een gouden helm uitgezocht haha… Echt te mooi!!!