Toos zou vandaag weer terug, geloof ik…
Iemand naar Ned 1 gekeken…schaatsen… Haha!!!
Ikke sms-en van waar sta je enzo?? Ja vooraan, maar niet in de filmhoek… Wie komt er meteen na de 1ste ronde in beeld…JA BLOEMPJE!!!:lol:
Toos zou vandaag weer terug, geloof ik…
Iemand naar Ned 1 gekeken…schaatsen… Haha!!!
Ikke sms-en van waar sta je enzo?? Ja vooraan, maar niet in de filmhoek… Wie komt er meteen na de 1ste ronde in beeld…JA BLOEMPJE!!!:lol:
Heb het schaatsen wel op staan,maar Bloemmie niet gezien
:dope: Mooi zo!!!
Schaatsen staat ook aan maar heb er niet naar gekeken. Zal nu eens op gaan letten dan.
Heb schaatsen er nu ook maar op gezet, Bloemmie nog niet gezien
Heb ook het schaatsen opstaan, maar nog niks gezien. Gaat me net iets te snel, denk ik.
Ging net ff de kaarten op de bus doen, zie ik dat ze nu overal al die nieuwe bussen hebben geplaatst, moest ik ze er 2 voor 2 in doen, want die gleuf is zo smal geworden.
Roanna,dus je was wel ff bezig.
Heb schaatsen ook op staan en kijk half;zit tegelijk op MSN,Hyves…
Ik ga ze ook vanmiddag of morgenvroeg op de bus doen
Gister een gezellige avond gehad met de familie, was om 01.30 thuis en lag om 01.45 in mijn bedje was van plan om lekker uit te slapen is ook gelukt werd om 11.45 wakker
@marion: hoe bevalt de klepdoos?
Heb trouwens het cijfer waar ik al langer op zat te wachten (en waarvoor ik geen goed cijfer verwachtte) vrijdag rond middernacht toch nog ontvangen, een 7! Ben dus super blij met dit cijfer, zojuist weer huiswerk ingestuurd
Nou zeg Linda, da’s dan een goed cijfer weer. ![]()
Het schiet niet echt op hier he?
@Hans: Is that you Hans? Heel anders dat ik me had voorgesteld. ![]()
Nee schiet niet echt op zo he, ben bang dat we gaan bevallen als ik straks uiteten ben mss nog wel iets eerder
Zo kaarten zijn op de bus (de rode nog hahaha)
Wat een leuke ! hihi !
Fazanten plukken doet ventje. Daar kom ikke nie aan !
filiz : de uren zijn super !
marion : fazanten onderdompelen in warm water, gaat makkelijk om te plukken
beppie : lekker mutsje he ? Alleen niet dragen als het regent ! Weegt een ton op je hoofd !
linda : proficiat met je cijfer ! Een 7, goed hé ?
Wat ik me al een tijdje afvraag en misschien ook al hier gevraagd heb : jullie eten wel veel Chinees en zo hé . Bami, nasi, loempia, gado-gado of zoiets, enz … Hebben jullie veel Chinese of Indonesische invloeden wat de keuken betreft ? Ik lust het wel hoor, maar heb geen idee hoe het te maken !
Ik zit intussen ook ff van alles en nog wat te doen, dus let niet goed op. :unibrow:
Ja, hij is leuk he Kaylo!!!
@ Linda: Had jij nog mooi geluk dan, dat jij ze nog in de brede geluf kon werpen. ![]()
zou er een bevalling inzitten vandaag ?
Ik zal er niet bij zijn denk ik. Moet straks dat beest gaan klaarmaken, hopelijk lukt het. Brrrrrrrrrrrrrrrr !!!
Foto schiet ook al niet op. Heb me al suf gezocht !
@Kaylo: Mijn manneke is van oorsprong Indonesisch en heeft het koken van zijn moeder geleerd. Hij vind het nog leuk ook om te koken dus… la ma lekker gaan. Vind ik wel fijn. :unibrow:
Oh, maar de Indische keuken (recepten/boekjes) kun je overal kopen hoor en is misschien nog wel op het internet te vinden ook.