Ttt 70!

Zo nou ikke is siewig… Ikke is nu grieperig… Mn neus loopt(Houd m ff tegen als ie voorbij komt) en ik heb hoofdpijn. Koppie thee maar dan, en ff lekker nietsen tot hubbie thuis komt!!

Goedemorgen ladies.

Iedereen weer uitgefeest? Het was hier ook lekker rustig, dus jullie hebben weinig tot niets gemist, nouja op het bezoek na dan.

Nou, ze missen hier wel een paar la…ma…la…la…ma’s… bij de kinderboerderij. :stuck_out_tongue:

Jullie nog wilde plannen vandaag? Ikke nie. Vanavond komt de zoon met vrouwke hier even eten. Ga zo eerst even lekker languit in bad relaxen.

He bah Beps, wat vervelend dan weer van die loopneus. Als ik 'm langs zie komen, zal ik 'm terug sturen. Beterschap in ieder geval. :zon02:Dit heb je nodig!

TRL jij ook lekker nog even de rotzooi aan het opruimen, of is dat al gebeurd?

Wat een uitleg zeg ! Hihi ! :redface:

Goede morgen!

@Bloem
Al onderweg naar Heerenveen maar toch nog veel plezier. Hoop dat je ook een handtekening (of meer) gaat scoren vandaag.

@Beps
De neus kwam hier met een rotvaart voorbij, kon hem niet te pakken krijgen :stuck_out_tongue:
Alle gekheid op een stokje … beterschap.

@TRL
Veel op te ruimen of hebben ze het netjes gehouden gisteravond?

@Roanna
Lekker genieten in de bubbels en vanavond veel plezier met je zoon en schoondochter.

Hallo iedereen !

Heb even bijgelezen, niet zo heel veel speciaals gebeurd precies ?

Miere : een moedige beslissing hoor. Hoop echt dat het jullie lukt. Positief dat jullie goed met elkaar kunnen praten. Héél belangrijk in een relatie. Wens jullie beiden héél véél succes !

bloem : plezier vandaag !

beps : loopneusje ? Zoals velen denk ik. Zit ook terug met de kleenexdoos naast me !

Roanna : relax lekker in je badje !

Wij gisteren verjaardag van mn vader gevierd. Was heel gezellig ! De lieverd blijft jong ! Houden zo hé !

Gisteravond naar Kerstmarkt willen gaan hier (nogal een grote), maar tegenvaller ! De helft van de kraampjes omvergewaaid en naar het schijn liep er bijna geen kat.
Wel jammer, vind het wel een speciaal sfeertje hebben.

Nu ventje gaan jagen, vanmiddag voetbel en vanavond kan moeder (ikke dus) fazant klaarmaken ! Bwèèèèk ! Ben er niet gek van !

@Kaylo: ach ja wij hollanders zijn wat ‘bloemrijker’ zeg maar met toelichten… Maar geloof me, we lachen wat af, en genieten…:hihi:

Jammer meiden dat jullie m niet gevangen hebben, nu blijf ik er met een lapje achteraan rennen…(voor hen die in plaatsjes denken,… denk maar ff niet :hihi:)

beps : geloof je hoor als je zegt dat jullie wat aflachen ! We hebben ook een paar Nederlandse vrienden, en daar liggen wel altijd dubbel van het lachen. Jullie kunnen het zo goed uitleggen ! Vraag me altijd af waar jullie het halen ! Uitspraken ook. gisteren Paul de Leeuw gezien. Ik begrijp hem moeilijk, maar waar haalt hij het in godsnaam uit ? Niet op zijn bekkie gevallen !

Belgen zijn daar (naar het schijnt) iets stijver in ?

Weer loeihard aan het waaien hier ! Zat ik maar onder de zon !!! :zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02:

Ja het waaien is hier ook geweest, maar vooral donderdag en vrijdag… Gister ook wel, maar niet giga…

Ik ga ff lekker slapen denk ik…
:dag:

@Kaylo
Moet je die fazant ook zelf plukken of doet de jager dat? Lijkt me dus echt vreselijk om al die veren eraf te moeten plukken.

@Beps
Ideetje misschien?

http://www.plakkerdeplak.nl/pluisje/wp-content/uploads/2007/06/verkouden.jpg

Jaja, nou ik moet wel giga-debiel zijn om zo rond te gaan lopen :lol:

Jammer, zag je al helemaal zitten in je relaxstoel ;):D:crybaby:

Ja vast :finger:

Heb mn ouders eergister het ‘foto-verhaal’ verteld en laten zien… Pfff wat was/is het ranziggggg!!! :lol:

Ikke kom trouwens ook niet richting bed… Ben doodmoe… Nou goed we zien wel

Huisje weer gepoetst,was gelukkig niet zo heel veel troep,kids zijn niet geweest,dat scheelt toch wel:D

goede morgen all…

@kaylo…jammer dat de kerstmarkt een tegen valler was…

@beps…jij komt de zondag wel door dus :wink:

@roanna…jij ook zo te lezen…wat ga je koken vanaaf?

@trl…een geslaagde verjaardag dus…:smiley: mooi

sorry…de rest is niet echt blijven hangen…

heb mn tickets binnen:D ik vloeg om 06.00 uur heen en om 22.00 uur terug…

@Bpes
Wat zeiden je ouders :redface: ?
Lekker de stoel in meissie, filmpje erbij, misschien val je dan wel in slaap. Zo niet dan rust je in ieder geval wat uit.

Ga ik zo straks ook doen, eerst nog even aan het werk, dan de racebaan van J. opbouwen en dan met een boek de bank op. Ben ook niet echt fit momenteel.

@Filiz
Wat een supertijden zeg! Hopelijk gaat daar niets aan veranderen.

iedereen een fijne zondag!!!

@bloem is al weg maar ik ga kijken als ik je zie!!

Zo heb net ook wat liedjes toegevoegd, heerlijk vind ik het. Zo lekker die sfeer, warmte en dan die liedjes.

Groetjes

Filiz,dat zijn supertijden hopen dat het zo blijft