@ Cyn: onderuit gegaan? Niet zo best, beetje uitkijken he! Enne, das vroeg, dat jij op Schiphol meot zijn!!
@ Toos: last van een verkoudheid? Perfecte oplossing voor een zere keel: hot tobbie ofzo, noemen ze dat hier… Whiskey in een glas, kokend water erbij en dan een grote schep suiker of 1 of andere siroop. Echt heeeerlijk.
@ Seray: wat een poepbaas, echt arrogante mensen.
@ Beps: mooie avatar!! Nog maar 40 minuten en dan heb je lunch!! whoohoo!
Ikke ga zo richting Uni. Afgelopen paar dagen heb ik met een vriend ‘gevochten/gestoeid’ maar aangezien hij veel sterker is zit ik nu onder de blauwe plekken… Op mijn benen, mijn rug, mijn buik. En alles doet zeer. Zelfs lopen.
Haha, ja alles goed hier. Tis heel leuk. Leuke mensen, leuke stad, etc. We gaan nu wel wat minder uit omdat iedereen helemaal doodop is dus nu zitten we vaak gewoon rustig TV te kijken ofzo. En ik heb mn soulmate hier gevonden, Jack uit Engeland. We doen allemaal rare dingen samen: 's nachts in bomen klimmen, vulkanen beklimmen, schommelen 's nachts, we hebben thee gedronken op ‘Earl Grey Street’ en we gaan toast eten op ‘bread street’ en dat soort dingen. We hebben bovenop een berg geslapen voor 1 nacht, was uberkoud!
cris- wat leuk zeg dat je je soulmate hebt gevonden, klinkt gezellig en leuk wat jullie allemaal doen! En fijn dat alles voor de rest leuk is, toch wel belangrijk:)
@ kaylo- drukte nu ff minder dus, morgen ga jij toch voor een paar daagjes weg?
@ filiz- lekker 8 maanden stage! en hopelijk maak ik de bevalling mee vandaag, moet toch wel lukken omdat te redden vandaag( maar niet tussen 13 en 15 uur;), wil er ook bij zijn:) hihi)