@MK: Sloffen zijn mijn ding niet, dan glijd ik altijd uit. Vandaar ook mn crocs!!
Hey meiden!
Zo ben ook alweer aan het werk… Morgen ook nog werken, en dan donderdag vrij… En vrijdag… tsja STUDIEREIS!!!
beps: lekker zeg zo’n stoel!!!
Roanna: doet NL 1 het al?
Viva: Jeeh 5000 posts!! Ik zal maar ff snel weer meer gaan posten, anders ga je me nog inhalen!! En dat kan natuurlijk niet :hihi:
Seray :kus:
Toos: 3e kuur is inderdaad wel wat veel!!!
Meiden ik ga ff een bakkie thee zetten… en dan kom ik zo weer!!! :dag:
:kus:
@mk- ja weet nog niet waar ik ga werken, maar wil hier niet blijven( beetje rare baas), zit niet helemaal zonder werk, want werk per 1 nov. bij het glredme en nog in de kroeg
Las dat alles goed ging met de kids, maar dat je het heel druk hebt, knap hoor werken, huishouden en de kids, petje af!
cyn- hoe gaat het verder met jou? geen nieuwe ongelukjes gehad met je knieen?![]()
@Cyn: Al bekend waar jullie heen gaan??
Seray: ja gaat goed!!! Links is nog erg blauw… maar vrijwel pijnloos… dus dat is mooi!!
Beps: nee… weet alleen hoelaat ik op schiphol moet zijn… Hoor het pas echt vrijdag!
:drugged:
@ cyn- fijn dat het goed gaat! houden zo, niet opnieuw vallen he zo vlak voor je reisje!![]()
Goeiemorgen ladies,
Vannacht redelijk geslapen, keel voelt iets minder als schuurpapier aan. Dank jullie wel voor alle bezorgdheid:kus:.
@Seray: Ook weer opgeknapt?
@Beps: Weer een lekker plekkie
@Viva: Docent die niet op komt dagen, mooie boel is dat:finger:
@Marion: Last van de wintertijd, je biologische klok staat nog op zomertijd. Heb ik de hele winter last van, daarom heb ik ook een hekel aan de herfst en winter:(
laten we het hopen :biggrin:… Maar was het in ieder geval niet van plan!!! Vind het niet zo fijn om op me bekkie te gaan:retard:
@Roanna: De meiden willen naar de Ardennen als wij in de tropische zon zitten. Goeie deal he:vak02:
@Cyn: Spannend waar je naar toe gaat
@ toos - fijn dat je keel ietsje beter voelt! Ja ik ben weer helemaal opgeknapt gelukkig!
@ cyn - nee?! vind je dat niet leuk? is mijn hobby;):unibrow:hihi
@cyn
Stuur je wel ff een sms-je waar jullie naar toe gaan, anders moeten nog een weekend langer wachten totdat we weten waar je bent (geweest).
Ja ik zal Beps wel ff smsen… :biggrin:
Zie je wel, ikke ben ONMISBAAR :hihi:
Ja beps is cool :wub:
@Cyn: Hoe laat moet je op schiphol staan vrijdag ??
Denk dat we er trouwens uit zijn waar we naar toe willen. Denk dat het mexico gaat worden.
@Cyn: Is het orkaan seizoen dan al afgelopen??
@Toos: Wannneer ga je dan naar Mexico?? Ik zou daar ook graag eens heen willen nl! Dan kan jij vertellen hoe het daar is dus…
Orkaanseizoen is tussen september en november ongeveer… Dus daar heb je geen last van!!!
Ik moet om 03.30 uur op schiphol zijn… :paranoid: