Ttt 59..!!

goh…ik kom maar niet naar de 5000 posts toe …schiet niet echt op…

Kaylo, ben al weer terug van de lunch…ik heb eigenlijk geen pauze…mag officieel niet hoor, maar ik neem mijn pauze op het moment dat we naar huis gaan…hihihi, gewoon een half uur eerder zeg maar naar huis…

Ik heb momenteel niets te doen, hierzo, vanochtend een megaklus, die is al weer weg, en de formulieren ook weggewerkt voor vandaag,dus nu tijd om hier zo even mee te kletsen.

geen middagpauze ? ook leuk ! :unibrow:

viva : nog 27 en je bent er. Moet kunnen toch vandaag ? :nod:

Marion…hoe gaat het met je arm, al naar de dokter geweest.

toos…meissie doe rustig aan, je hebt nog zoveel voor de boel de komende weken, als je nu een weekje rustig aan doen, knap je misschien wel op, anders loop je over 6 weken nog met een keelontsteking…(kus)

klets maar wat raak dan ! Ik zal wel antwoorden ! :nod:

@Seray: :kus:

Nee geen pauze…we mogen pauze nemen wanneer we willen, nu ik wil tussendoor geen pauze…neem hem gewoon aan het eind van de dag…hihihihi…

Seray…meis…verstand op nul en blik op oneindig, is nu ff het belangrijkste…ik denk aan je hoor…

Kan ook leuk zijn, kan je vroeger naar huis :thumbsup:

Tot hoe laat moet je normaal ?

seray : gaat het een beetje ? Stomme vraag waarschijnlijk ! Hou je goed hoor meiske ! :kus:

Hey Ladies!!!

Miere: Ook ik heb even geen woorden… Doe rustig aan, en neem je tijd!!! :kus:

Seray: :kus:

Roanna: lekker geshopt dus!!! Vind Beverwijk altijd geweldig!!!

Beps: foto’s van kleine moppie!!! :so:

Bloem: Rustig aan meis… Het zou ook zonde zijn als je weer hier bent, en je spijt krijgt!! :kus:

Verder, nou ja oma is weer thuis… Joepie… dus de vlag kan weer halfstok!! :ninja:

Tot zo!

Cyn…vraag aan oma, of ze nog lekker op de terrasjes heeft gezeten, omdat het in Salou er van barst hihihihi…

tot half 4 eigenlijk, maar ben dus om 15.00 uur weg…:lol:

tjonge kan nauwelijks mijn nek bewegen, kom uit bed, mijn hele rechterkant vast…grr…

viva : in een “verkeerde” krul gelegen ? :tongue:

:ninja:Viva, uiteindelijk hebben ze de terrasjes wel gevonden… Echter ze zijn elke dag om 22.00 uur gaan slapen, omdat mijn oma dat wilde… :ninja:

cyn : leuk ! Oma terug ! Je hebt haar zeker gemist hé ? :o

ja…nou krul??? … meer een beetje kapsel windhoos… hihihi