Ttt 59..!!

toos : ja, die is er altijd. Is wel goed !

Marion: Hoe is het trouwens met je arm

en ook nog Chic, OMD en Soulsister. Ben net gaan zien op de site

Het lijkt me leuk, heb er zin an. Had nog niet gekeken op internet, maar bedankt kaylo. Hoef ik niet meer te zoeken

Ga nu toch echt even iets doen. Kan toch moeilijk de ganse dag op mijn luie kont zitten ? :wink:

Heb nochtans 1001 dingen te doen maar kom ECHT niet uit de startblokken ! :tssk:

toos : om hoe laat vertrek je ?

Vanmiddag om een uur of half 4 richting werk schoonzoon. Dan met busje komt zo naar brasschaat om te eten en dan richting antwerpen.

Mocht ik je niet meer zien hier, HAVE FUN TONIGHT ! En ik hoor later wel wat jullie ervan vonden ! Knal me niet neer als het tegenvalt hé ? :unibrow:

Nee hoor Kaylo, zal je niet neerknallen. Enne bedankt he

Ga ook nog even wat doen. Moet het weekend weer aan de crock, dus even een sopdoek door het huis. Tot laterssssssssss:dag::dag:

ff een pauze ingelast, op me bedje liggen lukt vandaag toch niet, dus af en toe hier ff koekeloeren:)

allereerst allen bedankt voor jullie lieve opmerkingen en steun, betekent veel voor me!:kus:

@ kaylo- dat is ook wat zo vroeg wakker gemaakt worden op je vrije dag!

@ beppie- thnx voor pb, pb terug

@ viva - probeer zo relaxt te blijven, maar nu de planning zo abrupt werd om gegooid, vloog me stress niveau omhoog, nu alles qua verhuizing weer in de hand is, hou ik me weer rustig:) sopze of ben je al klaar?:slight_smile:

@ roanna- thnx en werkse!

@ toos - ook jij sopze en heel veel plezier vanavond

Zo ik heb een prima plekje gevonden
Tot zo
:dag:

Hey girls!!

Sorry maar heb niet bijgelezen… Weet dus niet wat er gaande is…

Gister naar Makro… weer veel te veel uitgegeven :lol:

Tot zo!

:kus:

@Cyn: Daarom MAG ik alleen niet meer daarheen…zelfs saampjes geven we ALTIJD te veel uit :lol:

Nou niet te geloven, maar ik werk vandaag 4,5 uur! En dan 2 pauzes van 15 min…betaald natuurlijk!!! hahaha waarom ben ik hierheen gegaan…haha

Wat een rust hier…waar is iedereen…al in bed aan het bijbabbelen…dames daar is het weekend voor, niet de vrijdag :unibrow: :lol:

@bep
Ik ben er ook weer even.
Betaalde pauze, luxe hoor.

@seray
Heel veel sterkte vandaag!

Beps: strak plan he??? :zon02:

??? Wat is een strak plan???

@marion
Welkom thuis!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Geit_met_sik.jpg/800px-Geit_met_sik.jpg

Hihi, dat heeft Marion vast niet gemist!!!