Ttt 59..!!

Jill vannacht langs geweest…

@JILLIE!!! Hoe is het nu… we missen je wel hoor!!!

@Roanna: Rustig aan dan vandaag. Hubbie heeft nu al weekend en dus doet hij hier in huis poetsen ( hihi en dat vind ik erggggg NOT!!)

Marion welkom thuis meis…vertel hoe was het…

http://kraaienveld.web-log.nl/photos/uncategorized/pr_raamposter_welkom_thuis_1.jpg

Beps…puppy kijken?? Deze kan je toch niet kopen of begrijp ik het verkeerd
Brenniej…fijn te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt, geniet nog even
Roanna…werkbij vandaag…lekker hoor iedereen vrij en dan moet jij extra werken
Toos…aan de crock vandaag??
Jill ook even langs geweest…had een pb van haar, ze ligt al een maand plat op bed voor haar rug…ze hoopt dat ze snel weer even langs kan komen, maar voorlopig nog niet.
Tlr…is lekker bij haar askim.
Bloemmie…probeert net zo bruin te worden als al die meiden daar in Bangkok.
Ik ook even wat in huis doen,maar ik ben wel 3x wakker geweest vannacht en nu zit mijn hele rechterkant van mijn schouder op slot…auw…
Schoonzus gaat heel iets beter…moet vandaag proberen haar knie te buigen…gisteren ging het tot 40 procent, ze moet naar de 90 procent.

@Viva: Nee deze is van de fokker zelf. Ze hebben een jeweetwel reu, en nu een volle reu voor de toekomst zeg maar hihi! Maar goed, ff kroelen met de andere, de toekomstige mama zien… jaaaaa ikke heb er zin an!!

@Seray: hoest nou met jou?? Ik denk aan je, kutdag, maar het komt goed…uiteindelijkkkkk(een beetje!)

Ik had zowaar gister weer eens contact met “onze” puber… Hij is verhuist, woont in het buurdorp. Maar er is weinig veranderd…nog steeds is de “hele wereld tegen hem”… Hopelijk komt het ooit goed… :crybaby:

Ik ga in de kleuren hihi

kom ff snel aanwaaien… drukke dag vandaag met mijn zieke hoofd, ex stond ineens voor de deur om alle spullen op te halen en al mijn overige spullen naar het grof vuil te brengen, dag eerder dan gepland, dus ikke nu helemaal in de stress, haat verhuizen grrr. Vandaag ook de dag van het afscheid, wil niet!:frowning:

@ toos- veel plezier vanavond

@ filiz- zo goed geslaagd met shoppen! lekker hoor

@ marion - welkom terug, goeie vakantie gehad?

@ beppie- lekker een vrije ochtend!

zo rest kwijt, mijn gedachten zijn er niet helemaal bij, kom misschien vanavond nog ff langs

Oh ja, en trouwens, kijkt er wel eens iemand naar Animal Planet…kennen jullie dat filmpje dat al 4 jaar gedraaid word over thailand en de tijgers die door monnikken worden opgevangen? Dan herkennen jullie deze foto ook…

http://www.vakantiereiswijzer.nl/beelden/foto841.jpg

:disgust:Nou raad wie daar vandaag heen gaat… JALOERSSSSS:disgust:

@ beppie- dank je, en tja hoe het gaat? ik weet het allemaal ff niet meer, beetje ondersteboven van alle gevoelens

en leuk dat je contact hebt gehad met’jullie puber’, lang niks van hem gehoord?

@Seray PB… met uitleg

Meiden ikke ga in de kleurtjes enzo, tot straks hoop ik anders heb ik geen goed plekje gevonden :tear:

Seray…meissie…ooit komt het allemaal goed, probeer het een plekje te geven…en je moet door met je leven…en stressen, dat heeft geen enkele zin meis…laat het over je heen komen…het helpt ook al niet dat je ziek bent, maar doe in hemelsnaam rustig aan…een hele dikke knuffel van mij…:kus:

O…Bloemmie gaat naar de monniken met de tijgers…griezelig…die beessie’s lopen daar gewoon vrij rond, alsof het kleine huiskatjes zijn…

Beps…ik duim voor je dat a.s. mam zwanger is…

Zo ikke weer verder aan de sop…wil voor 12 uur helemaal klaar zijn met alles…dus heb nog een anderhalf uur…
waai zo nog wel ff langs…laat de pc nog wel even op meeleesmodus staan.

@Seray: Ook ik wil je nog even een hart onder de riem steken. Meid, heel veel sterkte gewenst. Ik sluit mij verder aan bij alles wat hierboven al gezegd is.

Het zal allemaal niet meevallen, maar kom gerust hier en anders even pb-en naar een van ons. Als je wat kwijt wilt, of raad wilt, of gewoon even een luisterend oor wilt.

:kus: :kus:

goeiemorgen !

Nou ja, wat je een goeiemorgen kan noemen :frown:

Lekker vrije dag, maakt mijn wederhelft me wakker om 06u30 ! :finger:
Gaan jagen vandaag ! Lang geleden ! :frowning:
Loop hier al rond te zwerven van 7 u, rothumeurtje nu :nod:
En krijg niks gedaan vandaag, gewoon nergens zin in ! Pffffffffffffffff…

seray : de moed niet verliezen hoor meisje ! En zorg ervoor dat je niet zieker wordt dan je al bent ! :kus:

Marion, Welkom terug!!! Ben benieuwd hoe je het gehad hebt. Maar eerst weer even bijkomen
@Seray: Pas goed op jezelf hoor. Het zal allemaal tijd kosten, maar het komt best goed:kus:

Iedereen aan het soppen ? Of achter de pannen ? :so:

@Kaylo: En je wilde nog wel uitslapen vandaag, is dat even pech:crybaby:

@Viva: Sop ze vandaag.

Marion ook terug ! Ligt vast nog te slapen :slapen:
Marion : we horen later wel hoe je het hebt gehad hé ?

toos : ja !!! Maar die krijgt hij terug hoor ! :mad:

Hij wil morgen uitslapen :nod: Zal ik dan lekker met potten en pannen aan de slag gaan om 7 u ! :lol:

Ja zou ook wraak nemen hoor. Ach wilde ook uitslapen vanmorgen, werd om 8 uur gesmst door ene dochter en om 9 uur gebeld door de andere. neem nooit mijn mobiel mee naar boven, maar had hem in mijn broekzak laten zitten:crybaby: