Beps,dit is zeker een geweldig uitzicht.Ben benieuwd wel hotel of appartement askim heeft geboekt…
Goeiemorgen !
Beps : lekker vrij dagje :nod: en dan ben je zo vroeg op ?
TRL : koffers gepakt ? :vak01:Zal daar stukken beter zijn dan hier !
Seray : het best kan je lekker uitzieken en veel :slapen:
Wel ff in een internetcafe duiken en vertellen ok!!! Ben zo jaloersssss!!!
@Kaylo: Ik kan niet langer slapen. Dan is de slaap op. Lag gisteravond om 10 uur erin, vanmorgen…Kloeinkkkk om 5.30 de ogen open… zonder wekker gewoon omdat de slaap dan op is helaas. Zou er heel wat voor over hebben om gewoon door te slapen hoor!
@TRL: Geen echte plannen voor vandaag. Vanmiddag zou hubbie ff mn grijze haar verstoppen, mss iets in huis rommelen ofzo… We zien wel!
trl : wanneer vertek je ?
beps : ik kruip elke dag maximum om 22u onder de wol, moet er uit om 5u. :unibrow:Zo lastig ! Zou gerust kunnen blijven liggen hoor. :nod: Tot een uur of 9 of zo, zaaaaaaaaaaaalig !
Goedemorgen allen die er alweer zijn.
@Trl: Voor het geval ik je vandaag mocht missen… een hele goede reis en een hele fijne vakantie en toegewenst en ik hoop ook dat jullie met zijn beiden terug mogen komen. Succes ermee.
Hierbij dan even een foto van Kusa uit een van de bekende winkelstraatjes.
Goedemorgen meisjes…
Beps lekker vrij…zalig (ik kan het weten)
Tlr…nee niet meer voor de tv…hopelijk wordt je niet ziek
Kaylo…altijd een vroege vogel
Seray…beterschap meis…
Zo ikke zo naar de markt in Delft…en voor de rest rustig aan…heb geen haast…
maar eerst een wasje in de machine doen, bedje opmaken, en ik badderen…
tot straks…
@Viva: Toch altijd wel makkelijk zo een paar reservere lampepeertjes in huis he? :idea:
@Bep: Geniet ook van je vrije dag en vanmiddag lekker met hubs. ![]()
@Seray: Beterschap en geniet dan ook nog maar even van het thuis zijn.
@Kaylo: Is aan het werk, denk ik? Werkse weer.
:tssk:
Ga nu ook ff badderen.
:dag:
viva : lekker naar de markt ! Breng je mij een kilo princessebonen en een halve kilo spruitjes mee ? ![]()
viva : dagje vrij ? Ikke morgen ! Er wordt gesproken over een treinstaking :mad:, dus heb maar wat overuren opgenomen. ![]()
@Kaylo: Ik sta ook altijd rond 5 uur op, omdat mn mannetje dan eruit gaat. Maar goed. Ik kan gewoon niet langer slapen. En als ik het dan eens vol houd…nou dan gaat hier de vlag uit!!!
@Viva geniet!!!
hihi princessebonen…zo noemde mijn opa ook die dingen, hier zijn dat sperciebonen…en spruiten bleh…
ja ik geniet wel, maar zou zo niet altijd thuis willen zijn hoor, je stompt helemaal af zo in je eentje.
Net mijn zwager gebeld, mijn schoonzusje is gisteren geopereerd (een nieuwe knie)…ging niet zo goed…vreselijke nabloedingen, ze heeft 3 zakken bloed gehad, en is ongeveer 3 liter bloed verloren, ze hebben het meeste weer terug gepompt, maar de bloeddruk wilde niet omhoog, ze had nog een onderdruk van 30…
Nu hebben ze de morfinepomp uit gezet omdat morfine de bloeddruk ook laat zakken, maar nu heeft ze vreselijke pijn…getver, maar hopen dat het allemaal goed komt.
en ze heeft al zoveel operaties gehad…pffff…
maagverkleining, duodenal switch…borsten laten liften, buik laten liften, baarmoeder eruit…geopereerd aan een blaasverzakking, na een ongeluk been verbrijzeld, aangereden op de fiets kuitbeen gebroken, daar pennen in, vervolgens allergie voor de pennen,dus de pennen er weer uit…en nu een nieuwe knie lekker hoor en dan ben je 48 jaar.
o lekker Kaylo dus ook een lang weekend…geniet ervan
@Viva: Vreselijk(al vind ik borsten en buik liften en een maagverkleining niet bij noodzakelijke operaties horen!) Maar als ze hier doorheen is, is wel het ergste geweest. Beter een nieuwe knie dan eraan laten klunsen en dan uiteindelijk toch een nieuwe!
ja, we hebben veel dingen die we anders noemen dan jullie hé ? ![]()
Zoals bij jullie varkenslappen, zal wel een kotelet zijn zeker ? ![]()
viva : wat erg voor je schoonzusje ! Heb ook een zware knie-operatie gehad 4 jaar terug. Was toen 7 maand thuis. Was geen lachertje ! Enorme pijn gehad ! En dan die revalidatie ! :unibrow: