TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

@cyn
Je hoeft dus niet meer te sporten, je hebt alle spieren alweer gehad.

Nou lekker dan Cyn…schiet niet op dus…maar voor het zelfde geld had je wat gebroken…dus heb je toch nog mazzel gehad.

Cyn,dan heb je dus een beste smak gemaakt,maar zoals Viva al zegt gelukkig heb je niks gebroken…En vandaag weer aan het werk of verveel je je weer:dope:

Haha nee gelukkig weer aan het werk!!! Viel ongeveer 10 cm met mijn hoofd van de tafel af… Dus als ik die ook geraakt had, dan had ik een groter probleem gehad!!

maar gaat wel weer over :lol:

Zit op een redelijk plekje, dus kom regelmatig langs… Nu ff bijlezen, want wat is er met onze Cyn??

Cyn is gister op der bekkie gedonderd… thuis keihard op de plavuizen… Dus heb blauwe/dikke knieën en zere spieren… :angry:… maar ergens was het ook wel weer lachwekkend :lol:

Was dat je de telefoon ging opnemen toch?? Wat een toestandddd!!!
Rustig aan dan meis!

Ja toen ja :tongue: Maar komt wel goed hoor!

Beps…lekker plekkie uitgezocht???

Goeiemorgen,
@Beps: Lekker plekkie vandaag:thumbsup:
@Trl: Spannend of het allemaal gaat lukken, duim voor je dat je met zn tweeen terugkomt.
@Cyn: Dat krijg je nou als je je verveeld, ga je stomme dingen doen. Zoals de grond van dichtbij bekijken. Dikke blauwe knieeen, ijs erop en blijven bewegen. Heb je in ieder geval wat te doen:D

Mogguhhh Viva: Dvd"s uitgekeken?

Morrege Toos, nee ik heb er nog wat, maar ben vandaag wat eerder mijn bedje uit, dus heb al het nodige gedaan, ga straks lekker met een bakkie op de bank verder kijken…aso gewoon…zo ben ik dus helemaal niet maar op de een of andere manier is dit wel eens heel erg lekker, in plaats van altijd te vliegen en te rennen.

en Toos moet je vandaag aan de crock??? of heb je net als ik een baaldag…hhihihihi

Soms heeft een mens wat rust nodig, moet dan ook nemen hoor

Nee hoef niet aan de crock vandaag. Heb niet echt een baaldag, alhoewel als ik naar buiten kijk zou ik zo mn mandje weer induiken

trouwens Toos, heb je die nieuwe crocks al met een bondje erin…staat wel koddig, volgens mij krijg je er ook niet zulke erge zweetvoeten in als in die gewone…

Dat zijn de pantoffels!!! Die heb ik!! HEERLIJK!!

meiden ik vind het trouwens bere koud vandaag buiten, of ligt dat aan mij???

hihihi Cyn…dat zijn geen pantoffels hoor…dat zijn wintercrocks…gewoon om mee buiten te lopen…

Vanmiddag komen ze, alweer, naar het aanrechtblad kijken. Nu iemand van de directie. Heb aangeboden dat hij eerst komt kijken voor we naar de geschillencommissie gaan, wasbak zit helemaal scheef in het blad gekit.