TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Goedemorgen linda!

Nog even en dan vertrek je toch, voor hoe lang ga je?

@seray: kom vrijdag terug

Zo meiden, klaar om naar het werk te gaan. Nog een half uurtje en dan ben ik weg. Hubbie is nu lekker beneden, en straks ikke werken hij slapen…

Verder niets extra´s te melden,
Linda: Veel plezier…

Zal op het werk geen ideaal plekje vinden denk ik zomaar eens…
Tot vanaaf!
:dag:

@ Beppie: niet zoveel geslapen? Hoop dat je net genoeg energie op hebt kunnen doen om de dag door te komen.

@ Toos: huis verkocht!! Whoohoooo!!

@ Linda: heeeeeeel veel plezier!

Joehoee!!! Sorryyy, het was zooooo hectisch allemaal hier en het internet deed het ook nog eens niet!
Vannacht 1,5 uur geslapen. Niet vanwege feesten maar ik was SLAPELOOS. Terwijl ik heel moe was.

Oja, ik heb eens gek gedaan. Twee tickets naar Dublin en terug geboekt voor 8 november t/m 12 november. 8-). Was 26 pond samen. Niet gek, he?

Ikke ga nu naar de Uni!

Liefs,

Kristina

@beps: werk ze tot vrijdag

@ chris - dus nog steeds druk,druk,druk en dan ook nog geeneens internet:(, maar leuk zeg paar dagen Dublin en niet duur!
Weinig slaap gehad dus vanacht, vervelend slapeloosheid, sterkte vandaag.

@ beppie - werkse!

goede morgen…!!

@linda…heel veel plezier gewenst!!

@beppie…er is volgens mij niks vervelenders dan liggen draaien en niet kunnen slapen…bah!!

@trl…voor jou schiet het ook al lekker op!! ben jaloers

@cris…das idd bijna geen geld…wanneer ga je naar dublin?

@alle werkende onder ons…werkze

@llemaal…fijne dag…

ikke niet veel op de planning…maar eens kijken wat ik ga doen :wink: vanaaf verjaardag van schoonzusje…

Dames, ik ben ook weer boven water, voel me weer beter.
Ben van het weekend verhuisd naar mijn eigen huisje, maar heb daar geen internet, dus kan nu alleen maar op het werk mee kletsen.
Sorry maar heb niet terug gelezen, heeft iemand een update?

Oww dus Bloem nog 2 dagen langer in Katmandu…

Cris,lekker naar Dublin,wanneer ga je en alleen of met vrienden?

@trl…hoe laat vlieg je eigenlijk terug…?

@ filiz- heb je nu herfstvakantie?

@ kimbo -verhuizing allemaal goed gegaan? en de update, weet niet veel meer dus iemand zal me moeten aanvullen.
Toos heeft het huis eindelijk verkocht, Roanna heeft een nieuwe buffetkast gekocht, trl net terug van een weekendje weg en over 4 dagen naar askim, 18-11 is er een meeting in Utrecht, linda nu 5 dagen naar ermelo, viva heeft nu lekker een week vakantie en de rest weet ik echt niet meer

Filiz,heb nog geen ticket voor terug geboekt,dus weet nog niet wanneer en hoe laat ik terug vlieg…

@kimbo…cyn heeft goed geshopt voor de winter afgelopen weekend…ook beps heeft gewinkeld…en heeft goedkoop lekkere pannenkoeken gegeten, bloem heeft een olifantenrit gemaakt…hmm voor de rest weer ik eigenlijk ook niks meer…

@seray…ja klopt:D ik heb herfstvakantie nu…tis de 1e keer in 5 jaar dat ik nu niet in turkije ben…en dat voelt echt raar :S

@trl…ahh ja klopt…dat heb je al een verteld…sorry vergeten :wink:

Ja moet nog eem beetje verhuizen, gewoon kleine dingen, alle grote behoeftes zijn nu in het huis dus kan er leven. Was van het weekend nog niet zo helemaal lekker, dus de rest komt wel weer.

Wow Toos eindelijk het huis verkocht, proficiat, weer een last minder…

Iedereen flink wezen shoppen zie ik.

Sommige vakantie of midweek weg, heerlijk. Ik moet nog 2 weken werken en dan mag ik ook weer naar mijn lover eindelijk, ben echt toe aan vakantie. Lekker niks doen.

Meiden ik zet de pc stop de laatste paar dingen in de auto en dan zo meteen die kant op rijden spreek jullie vrijdag of zaterdag weer doei allemaal

Veel plezier Linda.

@ linda- doei, veel plezier.

@ filiz- dat zal dan wel raar zijn ja, waarom dit jaar niet?

Ik ga ff met pauze, iedereen eet smakelijk en tot straks

hoi meiden ben ik weer

kreeg een nieuwsbericht van mn pappie