TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

@linda: Ook leuk altijd een personeelsfeestje. Verheug ik me ook altijd op.
Het gaat inderdaad niet zo goed meer de laatste tijd met Twente. Zo ook AZ.

Oh, ik krijg een berichtje tussen door van de zoon, of we even zin hebben om mee te gaan naar de m*c. Nou, ikke wel dus. Komt ons zo ophalen.

Tot strakkies weer. :dag:

@roanna: veel plezier, eet smakelijk

Heejj mensen,

Ik wilde even vertellen dat ik weer terug ben uit Turkije,

En ik mis het nu al,

Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad,

Ik ga morgen even bijlezen, nu slapen wan tik ben echt moe,

fijne avond iedereen xx

Meiden ikke heeeeerlijk gegeten. Hubbie houd dus niet van pannekoeken, en ik vind het op zn tijd genieten…En dat heb ik dan gedaan! Heerlijk, zelf kiezen, onbeperkt, met een soepje vooraf, en ijsje toe(softijs MET slagroom) en dat voor 1 prijs…(€10) dat ga ik vaker doen!!!

Nu ff idols kijken, aso lachen om die dombo’s en dan slapen! Morgen komt hubbie weer thuis en ikke pas om 12 uur beginnen! Heerlijk!!
Vast lekker :slapen: en mss tot straks!!

@beps: veel plezier met Idols, kijk nu naar de finale van Op zoek naar Evita

Linda heel veel plezier komende week!

@linda
Mooi cijfer!

@beps
Best lekker toch een pannekoek.

@roanna
Goed nieuws voor je broer. Goed dat ze het zegt dat jullie beter nog een paar dagen kunnen wachten met bezoeken. Beter zo dan dat jullie beiden er niets aan hebben.

@trl
Gelukkig dat het weekend meeviel, nu nog maar een paar dagen… heerlijk hoor.
Heeft askim nog wel eens wat van dat meisje in Duitsland gehoord?

@mk: dank je

Heb best wel zin in morgen, maar ook best wel spannend moet ik eerlijk bekennen

ikke ook idols kijken…je l8 je rot als vind ik gorden af en toe erg grof!!

@beps…heb je die 1e vrouw gezien…zij was van bij ons int dorp…haha niveau daalt hier!! laat ik voorop stellen dat niet iedereen hier zo is!!

@roanna…idd…in 20 min ben je vanuit hier in luik:D was t lekker bij de mac?

@filiz: programma’s zoals idols kijk ik vaak pas als ze met de bekende live showss beginnen, bij zeg maar de laatste 10 kandidaten

ohh vind dit net het leukste van alles!!

@filiz: heb je nog gevoetbald vandaag?

@Filiz: Ik zal het niveau van jullie dorp niet ophangen aan dit optreden oke…(Zooo heb ik gelachen!!! Ongelovelijk: ik kan wel zingen… hahahah) En ja Gordon is grof, MAAR hij zegt wat wij denken,…das wel zo!!

@Linda: Om het niveau ben ik het met je eens…MAAR…ik kan hierom zoooo ongelovelijk lachen…echt zo dat ik echt in mn broek…!!!
Jij heeel veeeel energie en plezier voor de komende week!!!
Ermelo… Ligt 20 min rijden hiervandaan!!(ik ga daarheen omdat daar een goede dierenarts zit!!)

En nu ga ik… SLAPEN!!!

@beps…ja daar heb je idd wel gelijk in!! tis me dr een die gorden!! slaap lkkr!!

@beps: thanx, weltrusten

Zo, weer terug en buikje vol. Meer dan vol. :puke:

Zo Bep, voor een tientje eten? Waar vind je dat nog? Lekker hoor!

Van de tv niets gezien, dus ook niet van Idols. Maar om die Gordon kan ik zoiezo al wel lachen hoor. Wat een figuur is het. Dit voorjaar was hij ook op ons bedrijfsuitje, maar toen vond ik 'm niks. Ik hoef hem niet te horen zingen, maar vooral met Gerard erbij, lig ik dubbel.

ikke ga ook slapen…welterusten all en tot morgen…xx

Ik zou al in bed liggen, maar op de een of andere manier kom ik niet naar boven!!
En nu wacht ik op een pauze in een film en dan ga ik naar boven!

@Bep: Misschien geen slaap meer na je dutje van vanmiddag? :slapen:

Ik ga ook naar boven, ook nog even tv kijken en dan ook maar weer een poging wagen om te gaan slapen.

Iedereen weltrusten en een goede nacht.

Tot morgen weer. :dag: :dag:

PS. Linda, succes ermee he! :vak02: :vak01: