@linda: Ook leuk altijd een personeelsfeestje. Verheug ik me ook altijd op.
Het gaat inderdaad niet zo goed meer de laatste tijd met Twente. Zo ook AZ.
Oh, ik krijg een berichtje tussen door van de zoon, of we even zin hebben om mee te gaan naar de m*c. Nou, ikke wel dus. Komt ons zo ophalen.
Meiden ikke heeeeerlijk gegeten. Hubbie houd dus niet van pannekoeken, en ik vind het op zn tijd genieten…En dat heb ik dan gedaan! Heerlijk, zelf kiezen, onbeperkt, met een soepje vooraf, en ijsje toe(softijs MET slagroom) en dat voor 1 prijs…(€10) dat ga ik vaker doen!!!
Nu ff idols kijken, aso lachen om die dombo’s en dan slapen! Morgen komt hubbie weer thuis en ikke pas om 12 uur beginnen! Heerlijk!!
Vast lekker :slapen: en mss tot straks!!
@roanna
Goed nieuws voor je broer. Goed dat ze het zegt dat jullie beter nog een paar dagen kunnen wachten met bezoeken. Beter zo dan dat jullie beiden er niets aan hebben.
@trl
Gelukkig dat het weekend meeviel, nu nog maar een paar dagen… heerlijk hoor.
Heeft askim nog wel eens wat van dat meisje in Duitsland gehoord?
@Filiz: Ik zal het niveau van jullie dorp niet ophangen aan dit optreden oke…(Zooo heb ik gelachen!!! Ongelovelijk: ik kan wel zingen… hahahah) En ja Gordon is grof, MAAR hij zegt wat wij denken,…das wel zo!!
@Linda: Om het niveau ben ik het met je eens…MAAR…ik kan hierom zoooo ongelovelijk lachen…echt zo dat ik echt in mn broek…!!!
Jij heeel veeeel energie en plezier voor de komende week!!!
Ermelo… Ligt 20 min rijden hiervandaan!!(ik ga daarheen omdat daar een goede dierenarts zit!!)
Zo Bep, voor een tientje eten? Waar vind je dat nog? Lekker hoor!
Van de tv niets gezien, dus ook niet van Idols. Maar om die Gordon kan ik zoiezo al wel lachen hoor. Wat een figuur is het. Dit voorjaar was hij ook op ons bedrijfsuitje, maar toen vond ik 'm niks. Ik hoef hem niet te horen zingen, maar vooral met Gerard erbij, lig ik dubbel.