TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

@Cyn: Pineukio???

Meiden : ben er nu mee weg hoor ! Babbel ze nog lekker en misschien tot vanavond ? Al denk ik van niet, pc wordt in beslag genomen door manlief denk ik :unibrow:

Vele :kus:iedereen ! Dadaaaaaaaaaaaaaa !!!

typefoutje Cyn…foei…

ik schei er mee uit, dochter is onderweg, we gaan ff een bakkie doen in het winkelcentrum…vanavond ben ik er niet…dus meiden rustig aan he…toedels…

@Kaylo: Goeie reis naar huis, groeten aan je ventje
@Viva: veel plezier met de dochter en doe haar ook de groeten

Inderdaad typ-foutje :biggrin:

Dames, jullie gaan me nou niet pesten he met de meeting?v:retard::crybaby:

@ kaylo - :dag: fijne avond!

@ cyn - pineukio hhihi

@ viva - veel plezier met je dochter, en vanavond met de trouwdvd kijken enzo:dag:

Natuuuuuurlijk niet:D

Iedereen weg? Veel plezier, bij wat jullie ook gaan doen.

Doeggggggggggg :vak02: :dag:

@Cyn: Nee hoor! Ik kan het niet eens uitspreken. Ik probeer het steeds.

Pineukio??? :tongue: Pi…kio? Lukt me niet!

:ninja:

He gelukkig!! Was al bang dat jullie me gingen uitlachen :crybaby:

Meiden ik had pauze… En toen een gesprek met mn TM, KLACHT!!! ERNSTIG!!!(not!)
maar goed, nu heb ik het ffies helemaal gehad zeg maar…

Nog 1 uur en dan WEEKENDDD!!!

jaja zie je wel, ikke er niemand er, ikke ff druk iedereen lullen, en dan ook nog zeggen dat jullie me missen(WANNEER DAN???) :evil: :hihi: :evil:

Beps: ben er al!!! Lekker hoor bijna weekend!! Ik ook over twee kleine uurtjes!! :teeth:

Ik ben er ook wel hoor Bep. Ik was ff me mail aan het doornemen. Ik heb net ff een leuke mail naar je msn gestuurd.

oh en ik dan?? :paranoid: Ik heb jou trouwens niet eens op msn… :frowning:

@ beppie -wat voor klacht was er dan? toch niet over jou?!

@Cyn:Zal ik ff doorsturen. Alleen dat mailtje naar Bep en trouwens ook naar Toos, heb ik al weggedaan. Gedelete zeg maar. Misschien wil Bep of Toos het je nog even doorsturen.

Het is echt ook wel iets voor jou als askim ooit een keer deze kant op komt! Nu, vind ik het zelf ook stom van mezelf, dat ik het al weggedaan heb. :thumbsdown:

Ja over mij, maar dat vertel ik volgende maand wel, moeilijk om nu uit te leggen… Iig een GIGA M*TS die al zeikend opbelde en uiteindelijk vond dat ik mn werk niet goed deed…PFFFF

@ beppie -vervelend zulke mensen!!