Ttt 33

slaap lekker!!

Ga maar effe stomen mss verlicht dat een beetje

@ Linda: ik voel me ongeveer zoals jij. Heb iets van een verkoudheid ofzoo die niet over wil gaan. Ik heb vandaag een gooi gedaan naar de gouden plak voor ‘meest aantal keer niezen op 1 dag’. Ik heb gewonnen.

@ Beps: slaap lekker.

@ Bloem: als ik het zo hoor ga je flink wat grammetjes vet verbranden op die reis. Er komen wel een aantal spiertjes voor in de plaats, maar volgens mij is zo’n reis wel fysiek uitputtend. (lees: vermagerend).

@Bloem
:kus:

Hmmm doe normaal met dampoo, maar ben dit kwijt kan t niet vinden iemand een andere tip

Bloem, ik heb je gerate ;).

Trouwens, waarom zijn sommige blokjes donkergroen en sommigen lichtgroen?

Ik ga slapen, hoop op een goede nachtrust, tot morgen

@ cris de 1e zijn donker, hoe meer hoe lichter, maar de meeste mensen zitten aan hun max

@ linda, dampo, stomen, vicks vaporub etc etc

@ crism, denk het ook, maar aan de andere kant zullen we ook flink vaak en veel uit eten off course (lees lekker veel en vet= dikmakend)
dus heft elkaar wel weer op!

@ Bloem: ja, eten in Azie is geloof ik niet zo duur… Levensonderhoud zoiezo niet dacht ik. Nouja, voor onze standaarden dan he…
En wss isset idd erg lekker… Genieten van het eten daarzoo!!! Volgens mij eten aziaten trouwensniet vet, tis vooral erg heet en pittig!

Ik ga ook richting mijn bedje anderskom ik er morgen nietuit.
Slaap lekker allemaal!

@ cris, nee ze eten er vast niet zo vet, maar ze hebben er wel mc do, k chicken etc etc na een paar daagjes afzien mag zoiets wel he?

ikke heb toch nog ff en passant de foto geraden en ga nu echt naar bed

slaap lekker
zij die nog langs komen, gegroet
tot morgen!!

Hey Jilly!!!
Zie dat je online bent … hoe istie?

@Marion het gaat wel weer hoor,hopelijk met jullie ook allemaal alles ok.
Weet je iets van MK?
Is ze nog niet bevallen?

Gelukkig dat het weer een beetje gaat met je. Had er een hard hoofd in omdat ik je de laatste dagen niet gezien had.

Nee MK is nog niet bevallen. Bloem houdt de wacht bij haar mobiel dus als de baby geboren is horen we het grote nieuws via haar.

Oooooooo spannend he!!!

Weet je Marion,die terugvallen bij mij zijn normaal hoor,maar normaal heb ik er in de zomer niet zoveel last van.
Maar ja dit weer kun je nauwlijks zomer noemen he.
Als ik een terugval heb komt de pc niet op dan ben ik al blij als ik op kan en me kan wassen en aankleden.
In die periode ben ik ook totaal vermoeid en heb voor niks energie.
Maar het is al wat beter dus ik kom wel weer nu en dan binnenspringen maar het lukt dan wel niet meer om bij te lezen.
En dat vind ik vervelend want dan is het net of jullie me niet intereseren.

Jij bent trowens ook nog laat op,last van slapeloosheid?

Is zeker spannend ja!
Weten ook wel dat het onmogelijk voor je is om alles bij te lezen. Zijn allang blij als je er weer bent en mee kunt babbelen.
Slapeloosheid? Niet echt maar het is de laatste weken iedere avond laat geweest, zit nu blijkbaar in dat ritme.

Oppassen Marion!!!dat is heel ongezond en hoe langer je in dat ritme zit hoe moeilijker je eruitt komt.
Ik weet er alles van en nu slaap ik al jaren hoogstens 3 tot 4 uur per dag.

Ik ga een beetje rusten Marion,voor straks slaap lekker en tot binnenkort!!

Truste Jill … ook hier gaat het lampje uit :idea: