hihihi haan met zn kippen…
ik heb nu een geweldig paswoord
iets te maken met ons hotel ![]()
hihihi haan met zn kippen…
ik heb nu een geweldig paswoord
iets te maken met ons hotel ![]()
@Cynthia: Kokkie heeft 3 zussen en een broer en als dat allemaal bij elkaar zit… wil jij niet weten en horen.
In Portugal waren we met 2 zussen en zijn broer en vrouw… (en mij erbij) dus dat was echt… tok, tok, tok.
Nee, doe maar geen foto’s van kippen, want dan heb je kans dat de grotten van Hahn weer voorbij komen.
:lol:
Hahaha bij jou ook al ![]()
Goede morgen Ladys!!
Trl en Craza al lekker thuis
@Beppie gefeliciteerd met je eerste plaats!
SMS van TRL: Reis goed gegaan, maar zette net 1 stap in t centrum en schoot vol…groetjes aan iedereen…
Heb haar gezegd alles gewoon maar te doorstaan en toch te proberen te genieten en groetjes terug…
Oh, wat lief, maar emo. Inderdaad… hopenlijk gaat ze toch ook nog een beetje genieten.
@Beppie dat was te verwachten he,hopelijk kan ze er toch een beetje van genieten.
Ja maar toch … ik vrees echt met grote vrezen dat ze ons zo nodig heeft als ze terug is, en dan zijn we er geen van allen…
Nou goed… we denken aan haar…
@Beps: Ze gaat een weekje dacht ik, dus dan zijn er nog een paar hier die haar eventueel tot steun willen/kunnen zijn, indien het nodig mocht zijn.
Mooi!!!
@Beps
Ben er ook bang voor. Niet iedereen is weg hoor, ik ben er nog, al kan ik jullie allemaal natuurlijk niet vervangen. Maar als het niet vertrouw stap ik in de auto en rijd naar E.
Goedemorgen allemaal,
Bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrr, wat is het koud :disgust:
En weer een dagje dichter bij >>> en :vak02:
Komt nu wel “akelig” dichtbij ![]()
Hoop gedoe met inloggen, wachtwoorden etc. heb ik voorbij zien komen, gelukkig allemaal weer geregeld.
Hier nog even de boel rechttrekken, mezelf tooien met oorlogskleuren en dan…op naar het werk. Breng vanavond wel verslag uit hoe het is geweest.
Werkse allemaal en hasta la pasta.
@OmaCarla
Je 1e werkdag … SUCCES!!!
succes carla op je 1e werkdag
@ beps :kus: je bent lief…
en arme TRL… vakantie is om te genieten niet om te huilen… maar komt vast goed…
@Oma carla,is dat nu wel verstandig die oorlogskleuren op je eerste werkdag?![]()
zo dames… er is een nieuwe indeling…
t zal ff wennen zijn op het algemene turkijeforum met verschillende subfora maar we komen er heus wel weer uit…
Gewoon doen hoor… want dat heeft ze nodig denk ik…
Oh ze moest eens weten hoe we alles lopen te regelen hier haha
Gelukkig kan ze het teruglezen
@Carla: SUCCCCEEEEESSSSSSS ![]()
@Bloem gaat vast lukken, ik ben ook aan het spitten hoe en wat…pffff
@Carla: Heel veel succes. Je kunt het! ![]()