oma carla : mijn foto’s kan ik wel nog zien hoor, weet ook niet hoe dat komt. Maar heb net pb’tje gestuurd naar Jeroen. Misschien kan die ons wel helpen ?
Beps : bedankt voor de lamakop hoor meid, maar krijg er hem niet op (msschn te groot). Probeer het donderdag wel op het werk en anders zet ik er maar eens een nieuwe op.
@Beps:
Heb geprobeerd JEROEN in te tikken bij een mailtje, maar krijg dan een hele lijst met Jeroenen, hahahahahahahaha, vandaar dat ik het toch maar bij de Helpdesk heb gezet.
Mijn man moet aan zijn rug geopereerd worden, wervels zijn ingezakt en moeten worden vastgezet. Er zitten nu een paar zenuwen behoorlijk in de verdrukking waardoor hij nauwelijks nog 10 meter kan lopen.
We zouden vanmiddag teruggebeld worden door de neuroloog maar ja…jullie raden het al: noppes :mad::mad:
Wat een toestanden zeg…
Jeroen…is gewoon JEROEN…zonder toevoegingen…(dat is Jeroen) dus die moet je dan uit dat lijstje kiezen!!!
En ik moet zeggen, mijn hubbie gaat in het Onze Lieve Vrouwengasthuis in Amsterdam…en ze zijn er over vriendelijk en duidelijk…
oma carla : bij je mail tik je gewoon jeroen in. Is de eerste die je tegenkomt (als IK weet hoe het moet, dan kan jij het zeker hoor !!). Want ik ben er maar een dompie in :hihi:
Praat er niet teveel over Beps want voor je het weet is ze er weer
Is trouwens maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden dat we wat van de lama gelezen hebben he.
@Kaylo
Niet jou lama maar je weet wel, die vreemde die hier vroeger regelmatig langs kwam.
zo… tv avond weer voorbij…
veel bijgelezen, veelal over inlog gedoe. had mailtje van jac dat kaylo niet kon inloggen doorgestuurd naar de redactie.
wel raar dat je niet meer kunt inloggen… je weet toch wel je wachtwoord gewooN!!! zou je overal ter wereld moeten kunnen inloggen, maar ja… zal wel een error zijn geweest dan