Tropenbenodigheden Te Koop!

ik zou dit jaar 5 maanden vrijwilligerswerk in ghana, west-afrika, gaan doen.aangezien ik na drie dagen doodziek werd, en al na 2 weken weer thuis was, heb ik heel veel tropenbenodigheden over.

inmiddels heb ik al heel veel artikelen verkocht. de volgende artikelen heb ik nog over:

*lariam, antimalaria tabletten. De sterkste antimalaria, ook tegen muggen die al resistent zijn voor andere middelen, met de meeste bijwerkingen. 21 tabletten, goed voor 21 weken.
*antbiotica kuur. 20 stuks. ongebruikt. niet in doosje, wel in originele verpakking met gebruiksaanwijzing. tot sept. 2005 houdbaar.
*2 potten multimax, 2 keer 90 tabletten, waarvan hooguit 10 gebruikt. hooggedoseerde multivitamine-mineraal tablet. ook al zou je niets eten,dan krijg je nog alle vitamines en mineralen binnen. eet je wel redelijk, dan werkt het weerstandsverhogend en schijnt het zelfs de kans op malaria te verkleinen. zonder recept verkrijgbaar. tot feb 2007. 1 pil per dag nodig. winkelwaarde is 50 euro per pot.
*20 bruistabletten, ongebruikt. tot aug.2006 houdbaar.
*1 flesje hadex van care plus,tropenzorg. 30 ml. 1 druppel is genoeg om een glas water van 0,2 l te zuiveren. houdbaar tot maart 2005.
*reistandenborstel en tandpasta, ongebruikt uiteraard.
*t3 oil. bij wondjes, maar ook bij bijvoorbeeld luizen,keelpijn of insectenbeten. wordt ook door soldaten gebruikt. 15 ml, kan ook verdund worden.ongebruikt.tot april 2007 houdbaar.
*care plus, tropenzorg. aftersun gel, 75 ml. ongebruikt. kan zowel voor gezicht als lichaam gebruikt worden.
*betadine-zalf. bij behandeling of het voorkomen van infecties bij kleine brandwonden, schaaf of snijwonden.30 gr, ongebruikt. houdbaar tot mei 2006.
*zinkzalf, bij huidaandoeningen waarbij een indrogen, beschermend of afdekkend effect gewenst is. Eenmalig gebruikt om te proberen op een oppervlakte van 5 mm. 28 gram. tot aug. 2007 houdbaar.
*maaloxani, bij algehele malaise. 8 tabletten zonder gebruiksaanwijzing.deze kan ik evt wel krijgen, want mijn vriend studeert geneeskunde.
*muggenrollers, ongebruikt. tropenproef.
*eventueel geimpregneerde klamboe van tropenzorg. maar 1 keer onder geslapen. je krijgt hooguit 20 procent korting op de winkelwaarde.

voor overige prijzen, interesse, of als je een bod hebt uitgebracht kun je me altijd even mailen. je krijgt gegarandeerd antwoord terug, al kan het een paar dagen duren.

artikelen in 1 koop, of aparte onderdelen.

Mail naar: drankiegirl at hotmail.com
sorry, het apestaartje doet het ff niet op het toetsenbord