Treinen

He hallo met erwin, ik heb pas een oproep gedaan voor augustus maar in juli heb ik ook een weekje vrij (week30) en nu wilde ik vragen of iemand zin om met de trein een beetje te gaan toeren en dan met name richting duitsland, tsjechie of zwitserland. Ben zelf 30 jaar en ben geinteresserd in cultuur maar een lange wandeling lijkt me ook leuk. Ben benieuwd! erwin:paranoid:

Beste Erwin,

Zoek je nog een reismaatje? ik ben een vrouw van 29 jaar. Mijn vrienden hebben de vakantie al gepland en zou met iemand gaan reizen door Thailand, maar die heeft daar vanaf gezien.

mijn vakantieperiode begint 3 augustus en kan dan 2 of 3 weken weg. Heb vorig jaar een reis gemaakt naar oostenrijk om te klimmen. in ieder geval stil zitten kan ik niet. Wandelen door de bergen in echt geweldig.

Zin om mee te gaan?

Iris

He iris leuk van je te horen, heb alleen wel vanaf 15 aug pas vakantie dus dan zou het een weekje worden of iets langer. Maar je bent er dus bekend ermee begrijp ik. Moeten we een keer afspreken of is het leuk als we mekaar op msn spreken ([EMAIL=“Erwinhoeven@hotmail.com”]Erwinhoeven@hotmail.com) Ik hoor wel reactie! groetjes erwin van der hoeven

he iris heb je mijn berichtje nog gehad? groetjes erwin