Toyota Landcruiser Prado te koop in juni 2012 in Zuid Afrika:

Volledig voor safari/overland uitgeruste Toyota Prado VX Automaat, 4X4, 1997, 265.000 km, full service history
Krachtige 3,4 L-V6 benzinemotor; lange afstand brandstoftank: 130 L; extra Ironman/Toyota schokbrekers achter/voor; 2 reservewielen in houder (1 achterop/1 op dak); tubeless banden; getinte ramen; airco; elektrische ramen; elektrische sloten met centrale vergrendeling en afstandsbediening; autoalarm en startonderbreker; Panasonic radio-cassette systeem en CD speler; geregistreerd in Zuid Afrika.

Juni 2011 aangeschaft/ 5 mnd. gebruikt:

Frontrunner dakrek 2.2 m met dubbele jerrycanhouder; Eeziawn 1.4 m daktent; Engel MT45FG4 koel/vrieskist 40 L; National Luna tweede accu systeem; 2 brandstofjerrycans (2x20 L) met trechter en 2 m Securetech hevel; compressor; bandenspanningsmeter; Full Recovery Set (extra hoge standaardkrik, snatch strap, tree trunk protector, shackle bows, ease out sand track sacks, schep, bijl en handschoenen); reparatie/gereedschapsset (steek/ring-sleutels, kruissleutel, schroevendraaiers, tangen, tubeless reparatieset, smeer-spray, gun gum, tape etc.); reserveonderdelen (oliefilter, v-snaar, lampen, zekeringen, reflectors, motorolie, versnellingsbakolie etc.); brandblusser, 2 gevarendriehoeken, 2 refecterende vesten, etc.

Complete kampeeruitrusting: 3 opslagkratten met deksel; Cadac gasstel; Alva gastank (4,5 kg); 2 opvouwbare campingstoelen; lichtgewicht opvouwbare campingtafel; braaiset met braaistand; 4-persoons bestek; borden; glazen; bekers; kommen; blikopener; kurkentrekker; spatels; snijplank; 12 V campinglamp geel; 220 V campinglamp wit; grote oplaadbare schijnwerper; waterjerrycan (15 L); bedset (2 kussens met slopen en lakens); 2 opvouwbare wasbakken; handdoeken; 2 verlengsnoeren; stekkeradapters; pop up toilet/verkleedtentje; opbergdozen; fleece dekens; hangsloten; spanbanden; etc.

Wij hebben deze auto in juni 2011 gekocht en uitgerust en vervolgens 4 mnd door Zuidelijk Afrika gereisd, daarna is de auto overdekt gestald. Dit voorjaar reizen we 1 mnd door Zuid Afrika zelf om onze trip af te maken en daarna bieden we deze zeer betrouwbare en aangenaam comfortabele auto te koop aan.
Te koop in Zuid Afrika begin juni 2012 voor € 12.500
Niek mthvdmee@telfort.nl, 0619573705/0640211168

Hi Niek,

Heb je toevallig foto’s van deze wagen?

Groetjes,
Natascha Snelder | www.zazoetravel.com

Jazeker; ik heb ze al naar je mailadres gestuurd.

Beste Niek,
Wij hebben interesse! Zou je foto’s hebben? We hebben je ook een mail gestuurd
Wij hebben een vakantiehuis in Zuid-Afrika en zijn op zoek naar deze 4x4. Waar zou de Toyota opgepikt moeten worden? Johannesburg?
We horen heel graag weer van je.
Ivo & Wilma Lauteslager

Hallo Natscha,
Heb jij een reactie gehad van Niek?
Het zou kunnen zijn dat zij op reis zijn…
Hij reageert namelijk niet.
Heb jij de 4x4 soms gekocht, dan hoeven we verder geen actie meer te ondernemen?
Groet,
Wilma

Hi Wilma,

Ik had hem inderdaad al langggg willen kopen, maar ik denk dat ze inmiddels onderweg zijn. Moeilijkheid is dat ze (nog) geen afspraken willen / kunnen maken over een exacte datum en plek van overdracht. Ik geloof dat alleen vaststaat dat ze medio juni vanuit Kaapstad weer terugvliegen en dus voor die tijd de auto verkocht willen hebben.
We hebben in elk geval afgesproken dat we voor die tijd contact hebben :wink: Neemt niet weg dat je ze natuurlijk ook gerust kunt mailen. Er ligt nog niets definitief vast.

Heb jij foto’s die ik kan bekijken ontvangen?
Gr Wilma

Hi Wilma,

Heb je ondertussen de foto’s al van de verkopers gehad? Sorry, ik was tijdje op pad met gasten, zat ff niet op het forum…

Groetjes, Natascha | www.zazoetravel.com

ja, is gelukt.