Toegangskaarten Vakantiebeurs 2014 Utrecht met € 4 korting!!

Wie weet zien we je in Utrecht. ZaZoe Xperience biedt maatwerkvakanties, workshops, 4x4 kampeerreizen en nog veel meer aan in zuidelijk Afrika. Je vindt ons in hal 2 in het Zuid-Afrika paviljoen. Je bent altijd van harte welkom!

Met Afrikaanse groet,
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience | www.zazoetravel.com

Hoi Natascha,
Het openbaar plaatsen van mailadressen alsook reclame maken voor je zaak www.zazoetravel.comis in principe niet toegestaan op het forum.(zal even naar de andere kant kijken)
kijk voor meer informatie en wat wel en niet mag de topics in het forum voor promotie eens door.
groet,
georgessiam Forum Admin.

Beste Georgessiam,

Oké, kun jij het bericht voor mij weghalen? Of moet ik alleen de tekst weghalen dat ons eigen bedrijf op de Vakantiebeurs staat?
Oftewel: mag ik wel potentiele bezoekers van de Vakantiebeurs het geld besparen voor de toegangskaarten of wordt dat ook als reclame gezien?

Groetjes,
Natascha Snelder

Hoi Natascha,

Je mag de korting communiceren en je mag vertellen dat je bedrijf op de Vakantiebeurs staat, maar volgens mij is de kortingslink een affiliate link, klopt dat? En dat mag dan weer niet :wink:

Dank voor de toelichting Jeroen. Jammer dat een affiliate link niet mag want dat betekent gewoon dat ik het hele aanbod weghaal.
Kun jij dat voor mij doen? Ik zie nergens namelijk hoe ik een post kan verwijderen. Kan hem ook niet aanpassen lijkt het…

Natascha Snelder

Als we dat zouden toestaan, dan zou nu Wereldwijzer vol met affiliate linkjes staan…

Succes op de Vakantiebeurs!

Mocht er iemand met korting toegangskaarten voor de Vakantiebeurs willen hebben, stuur mij dan even een berichtje.