Hallo allemaal,
Eigenlijk een beetje raar van mezelf, ben al lid van deze mooi website sinds 4 januari 2010, vorig jaar en me nog nooit voorgesteld. Nou, bij deze wil ik me toch even voorstellen.
Mijn naam is Jeroen en ben erg gek op reizen. Ik ben altijd KOK van me beroep geweest (nu buschauffeur) en om die reden heb ik de Dominicaanse republiek een jaartje rond gewandeld en bij plaatselijke bevolking gewoond.
Het was een zeer waardevolle ervaring. Mede omdat ik de cycloon (el niño) heb meegemaakt :-(, toen zat ik in San Juan en de onuitputtelijke kracht van deze mensen!!! Ben later ook meerdere malen terug geweest en waardevolle vriendschappen er aan over gehouden.
Ik ben me op dit moment aan het orienteren op een ,wederom lange reis door zuid amerika. Zou graag van Ecuador via Peru naar de andere landen daar willen met als eind doel Antartica boot trip. Ben al even aan het sparen , en ik denk dat het volgend jaar gaat beginnen. Kan niet wachten.
Verder heb ik de meeste landen van ons continent een beetje bezocht en nu nog geniet ik erg na van al die indrukken en verschillende mensen die ik ben tegen gekomen.
Nu in me huidige beroep als buschauffeur in het openbaar vervoer komen al deze ervaringen met verschillende soorten mensen goed van pas!
Kortom, ik snak en ben opzoek naar meer reizen en leuke contacten.
hartelijke groet Jeroen.