Tips voor leuke gezinsvakantie

wie weet er een leuke camping v.v. een luxe stacaravan die kindvriendelijk is voor jonge kinderen t/m 12 jaar.
Bungalowpark mag ook.

Bella Italia aan het gardameer, erg leuke camping, leuke plaatsjes in de buurt. Niet goedkoop, maar vooral de bungalows zijn geweldig!
(vrij uit).

kijk eens op het eiland elba in italie, en rond het gardameer zitten vooral familie-campings, wel erg duur, als je dan via een reisorganisatie gaat, check dan ROAN of Vacansoleil of Rent-a-tent die zijn nog redelijk goedkoop

:smiley: hoi hier huibson

Je kan ook je vakantie geluk proberen op camping Piani di Clodia in lazice aan het garda meer. dit is ook een zeer leuke vrij grote camping met hele mooie bungalows en sta caravans kijk maar eens op hun site www.pianidiclodia.it je kunt er ook online reserveren werkt prima hebben wij ook al twee maal gedaan. de kinderen willen eigelijk alleen maar daar heen vanwege de zwembaden. Mijn kinderen zijn 7, 9
en 12

groetjes en fijne valkantie B)

Ik woon zelf al jaren op het eiland Elba (geboren te Vlaardingen), dus als je bemiddeling zoekt voor campings of goedkope appartamentjes dan kan ik goed helpen, stuur me een [EMAIL=“mail…demaservice@hotmail.it”]mail…demaservice@hotmail.it

groetjes
Monique van Delft

Als je geen Italiaans praat en je wilt Italië ontdekken ik raad je aan om een kijk opsicilie.nl te nemen. Het is een Nederlandse site van iemand die woont op Sicilië.
We zijn zelf daar op vakantie geweest en was een fantastisch ervaring. Het feit dat je krijgt en Nederlands service spraak ons aan en we waren niet teleurgesteld. Sicilië is erg mooi en met goede tips op de juiste locatie kun je een waanzinnige en onvergetelijk vakantie hebben.
Ze organiseren zelf pizza cursussen en excursies op zee!