Tips en ervaringen Dordogne

Wie heeft een goede tip voor een gezin met kinderen (5, 3 en 0) in de buurt van Tulle? Leukste route, stadje, plek langs de rivier om een dagje heen te gaan enz.
Wie heeft ervaring met Camping Lac du Miel?

Goede vraag! Wilde 'em net ook stellen! Wij vertrekken naar een kleinschalige camping bij Daglan, Dordogne over twee weekjes.
Natuurlijk wel lectuur voorhanden met de nodige tips, maar als er een Dordogne ervaringsdeskundige meeleest en wat wil roepen!? Graag!

Groetjes,
Erwin

Hallo,

ik ben géén kampeerder maar mijn vrouw en ik komen al vanaf 1976 regelmatig in de Dordogne. Inmiddels al zo’n 15 keer. Aanleiding om in 2003 met een website over dit département te beginnen.
Misschien vinden jullie leuke en nuttige info op die site.
http://www.vakantie-dordogne.info/

Ik wens jullie een fijne vakantie!

Joop Stolk - webmaster

Camping Lac du Miel is inderdaad een goede keuze Camping Le Moulinal is ook een aanrader. ze hebben vele faciliteiten voor de kids. 2 leuke glijbanen en ligt direct aan een meertje vinden ze vast fantastisch!

Groetjes en fijne vakantie

Als je aan de rivier de Dordogne wilt staan op een camping, dan kan ik camping Le Vaurette aanbevelen tussen Argentat en Beaulieu-sur-Dordogne. De eigenaresse is Nederlands, het is een super vriendelijke, rustige en relaxte camping met verwarmd zwembad en je kan kanoen en zwemmen in de rivier, er is een kampwinkeltje met heerlijk vers brood, etc. en er is een restaurantje.

In de buurt is er van alles te doen en je kan mooie wandel-of fietstochten maken vanaf de camping. Echt een aanrader voor jong en oud.