This is me!

:dag:Hoi allemaal,
Tijd voor een voorstelrondje!
Ik ben Rieneke, 31 jaar en reizen zit me in het bloed! :wereld:Van kleins af aan altijd al een drang gehad om de wereld te ontdekken. Ik vind het heerlijk om een andere cultuur te proeven en het liefst er helemaal in mee te gaan. Hou van natuur, liefst nog ongerept! Ik heb een tijdje als reisleidster gewerkt in Europa en mede daardoor veel gezien. Turkije blijft een favoriet vanwege de cultuur, eten en herinneringen. Ik reis bij voorkeur met backpack en ook kamperen is favoriet. Ik ben 2 jaar geleden in Australie geweest, prachtig land, uitgestrekt, veel afwisseling en geweldige luchten! Bovenaan mijn lijstje staan Zuid-Afrika, Myanmar en Vietnam, maar mijn eerste plan is Ecuador in april! Tips zijn welkom! Tot ziens!

Hoi Rieneke,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Ecuador,er is zoveel diversiteit van tropische oerwouden, enorme bergen en vulkanen, levendige steden tot de de meest beeldschone stranden.(en natuurlijk niet te vergeten de Galapagos eilanden)
Als je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtje posten op het http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=735] Ecuador Forum
Succ6 nog met de voorpret,Rieneke!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.