The Kalbo wil naar de Filippijnen...

Klaas A. Kluitenberg, gescheiden, 57 jaar, wil in 2014/2015 naar de Filippijnen emigreren…

Hoi Klaas,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om te gaan emigeren naar de Filippijnen !
De helft van alle Nederlanders droomt er wel eens over, emigreren naar een ander land.
Maar om het daadwerkelijk te gaan doen is heel wat anders. Er komt ontzettend veel voorbereiding bij kijken.
Voordat u een beslissing maakt moet u eerst het land verkennen,maak meerder langere rondreizen door het land,maak kennis met de bewoners, de gebruiken, de cultuur dan ben je al een hele stap verder.
In iedergeval kan je altijd voor meer informatie terecht op het Filippijnen Forum alsook op het Wonen en werken in het buitenland Forum hier op wereldwijzer !
Succ6 nog voor de toekomst,Klaas !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Bedankt voor je reactie…!!!

Welkom op wereldwijzer Klaas! In Filippijnen heb je maar liefst 7000 eilanden om uit te kiezen, al enig idee welke het gaat worden ?

Dankjewel. Waarschijnlijk Luzon, in ieder geval niet Palawan, te veel insekten daar. Ik ben sinds 1983 al 13 keer op de Filippijnen geweest en heb de meeste grote eilanden inmiddels bezocht. Een week geleden ben ik van mijn laatste vakantie terug gekomen in Nederland.