(origineel bericht op be-more.nl)
The Final Countdown!
The final countdown has begun!
Nog maar 4 nachtjes te gaan en dan vertrek ik al richting Durban, Zuid-Afrika om daar voor 5 maanden stage te lopen bij OneVoice! Het is enorm snel gegaan (in maar liefst 3 weken tijd), maar ik denk nu al dat ik me geen betere stage had kunnen wensen.
OneVoice South Africa (OVSA) is een unieke non-governmental organisation, dat innovatieve en creatieve manieren gebruikt om actief bij te dragen aan de bestrijding van HIV en aids en TB bij jonge mensen. Mijn werkzaamheden zullen bestaan uit het bijhouden van de website en social media (Twitter, Facebook, LinkedIn) en het opstellen van een marketingplan. Verder hoop ik nog een extra steentje bij te kunnen dragen door middel van een online fundraising actie of iets dergelijks. Jullie zullen dus binnenkort wel een rekening ontvangen;) haha
Ik begin inmiddels wel een beetje nerveus te worden, maar ik kan niet wachten om te gaan! Nu nog 5 dagen de tijd om me voor te bereiden en nog bij mijn familie en vrienden te zijn, want die ga ik natuurlijk wel enorm missen! Ik zal jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen in Durban om jullie er zo veel mogelijk te betrekken.
Liefs Esther