Wereldwijzer is benaderd door iemand van Thailand Fair. Zij willen graag promotie voor hun event, in ruil voor een stand. Wereldwijzer krijgt dan dus een stand op de Thailandfair. Is er een van de vaste forumleden die deze stand wil/kan bemannen ? Dit is dus ter promotie van het Wereldwijzer Thailand forum.
Zelf had ik het graag gedaan, maar het wordt een beetje duur als ik hiervoor eerst een ticket van Bangkok naar Amsterdam moet kopen.
Indien iemand anders interesse heeft, laat het me dan z.s.m. weten !
De beurs is van vrijdag 20 april t/m zondag 22 april. Je hebt voor elke dag 2 vrijkaartjes (je kunt dus ook iemand meenemen), ook voor het Thaise feest op zaterdagavond!
Op de Wereldwijzer kraam kan ik vrijdag 2 banners plaatsen en flyers (voor de reisgenoten en vrijwilligerswerk rubriek) neerleggen.
Dus…wie vinden het leuk om op de Thailandfair het Thailand forum te promoten? Enige dat je doet is geinteresseerden vertellen over het Wereldwijzer Thailand forum!
Als ik het had geweten had ik het wel willen doen maar ja nu te laat… @Dave ik had wel verwacht dat WW een deel van je ticket zou betalen zodat jij kon staan 5555+