Thailand belangrijkste vakantiebestemming ter wereld

Onderzoek onder 5000 internationale reizigers in 10 belangrijke herkomstlanden toont aan dat Thailand nog steeds de belangrijkste vakantiebestemming ter wereld is. 52 procent van de ondervraagden overweegt de volgende reis naar Azië te gaan en dan met name naar Thailand. Dat is 9 procent meer dan vorig jaar. Ruim tweederde heeft Azië al eens bezocht en 47 procent zelfs Thailand minimaal één keer. Het land wordt als belangrijkste toekomstige bestemming gevolgd door Japan en China. De helft van de respondenten noemt daarbij de ontspannen sfeer in Thailand, de lokale cultuur, het natuurschoon en de vriendelijke bevolking als belangrijke pluspunten. Het onderzoek is georganiseerd door Visa International Asia Pacific, samen met de Pacific Asia Travel Association (PATA).

*Bron: Thais Verkeersbureau / www.thaisverkeersbureau.nl *

Dag,

En om die redenen gaan wij ook zo graag.:wink:

… kom er sinds 1980 en dit land steekt met kop en schouders boven alle andere vakantielanden uit welke ik bezocht heb. Ik sta hier niet alleen in, want vrouw en kinderen delen deze mening.

Joe

Grootste voordeel van Thailand vind ik de relatief goedkope tickets… En de bereikbaarheid!

6 jaar lang,2 keer per jaar…soms zelf 3 manden per keer…maar noit lang genoeg.

Ben het helemaal met je eens explorer ! Hoe lang je ook naar Thailand gaat, het is altijd te kort… Op de dag dat ik weer terug ben in Nederland, begin ik alweer over de volgende reis na te denken… Thailand verveelt nooit.

helemaal mee eens