We hebben een Wereldwijzer app voor Android telefoons laten ontwikkelen. De eerste versie hebben we net ontvangen. Dus…wie wil helpen de Wereldwijzer Android app te testen?
Je kunt de app nog niet downloaden via de Android store. De app kun je downloaden door het bestand dat je onder dit bericht vindt te uploaden naar je telefoon.
Bijvoorbeeld: Bij de HTC Desire maak je gebruik van HTC Sync op je computer. Daar kun je een app selecteren op je computer (.apk extensie) die dan automatisch aan je telefoon wordt toegevoegd.
Hmmm… dat is vreemd. En heb je 'm geprobeerd te downloaden via je telefoon (dus via internet op je telefoon) of via je computer waarna je 'm op je telefoon probeerde te zetten?
Ik heb hem inderdaad via m’n pc op mijn telefoon (sd card) gezet. Daarna installeren met Astro of AppInstaller (te downloaden in de Android Market).
Eerste indruk is prima. Werkt makkelijk en overzichtelijk. Nog geen rare dingen tegengekomen! Volgende week op vakantie kan ik hem nog meer gebruiken, ik wil natuurlijk wel mee blijven doen om die tickets naar Barcelona te winnen (Nationale Reisquiz).:vak02:
In het buitenland zet ik altijd dataroaming uit. In bijna alle hotels heb je wel wifi tegenwoordig, in sommige hotels ook gratis. Ik ben net een weekje in Frankrijk geweest en heb daar de Wereldwijzer Android App ook via wifi getest. Gaat lekker snel
@ zoete: wat voor telefoon heb je? Dan weten we dat ie in ieder geval op dat type ook werkt…
heb hem even getest en lijkt goed te werken.
Bijgevoegd een QR code om hem makkelijk te kunnen downloaden.
Ik heb trouwens een HTC Legend en heb hem gewoon op mijn telefoon gedownload en geinstaleerd.
Heb hem geinstalleerd op mijn Acer Liquid E zonder problemen.Erg handig voor als wij in mei terug naar de USA gaan.
Heb hem wel eerst naar mijn computer gedownload en nadien naar de telefoon gekopierd en met Astro geinstalleerd zonder problemen