Televisieprogramma "het Roer Om"

Misschien hebt u al eens kennis gemaakt met het televisieprogramma
" Het Roer Om" van de BBC, dat ook in Nederland wordt uitgezonden, waarin mensen gevolgd worden op hun weg naar een nieuw bestaan. Wij zouden graag eenzelfde programma willen produceren ,maar dan met Nederlanders.
In voorbereiding van een dergelijk televisieprogramma zoek ik jonge Nederlandse gezinnen die hun huis en land verlaten om elders in de wereld een nieuw leven op te bouwen. Mensen die alles … maar dan ook alles achterlaten en gewoon in een ander land een totaal nieuw bestaan beginnen.
Misschien dromen we allemaal wel eens om iets dergelijks te ondernemen, maar er zijn mensen die dat ook echt doen. Wie kent ze… die dappere dodo’s. Misschien bent u een van hen.
Ik zou het fijn vinden als u met mij geheel vrijblijvend contact wilt opnemen zodat ik één en ander wat beter kan uitleggen. Mijn naam is Nienke Pluijm . Ik werk als eindredacteur bij Ivo Niehe Producties en momenteel onderzoek ik of het ook met Nederlanders mogelijk is een mooi televisie programma te maken zoals “Het Roer Om” .
Mijn telefoon nummer op het werk is 035-6260115
email Nienke@ivoniehe.com