Te voet naar compostella

Mijn naam is Lode. Ik ben 19 en ben student. Deze zomervakantie (augustus 2011) heb ik een maand dat ik helemaal vrij kan maken en dus is het de ideale gelegenheid om een reis naar compostella te maken. Ik zou de route willen doen in net iets onder de maand omdat ik begin september terug moet zijn. De vertrekdatum zou 1 augustus zijn en we zouden beginnen wandelen vanaf net voor de pyreneëen.Aangezien een maand niet zo heel lang is en ik toch nog op het gemak zou willen genieten van de reis zou ik soms eens een stuk met de bus doen(al is het de bedoeling dat dit niet veel voorkomt). Er zou rond de 30 kilometer per dag gestapt worden.Nu zoek ik nog een enthousiast persoon om mee te gaan. Liefst man of vrouw van rond mijn leeftijd maar zelfs al ben je niet tussen de 18 en 25 mag je zeker ook reageren. Ik ben ook te bereiken via facebook: Lode Devloo (uit ieper)

Nu iets meer over mijzelf: Mijn naam is lode ik ben 19 jaar (ofja 18 maar in augustus 19) en ik woon in Ieper en studeer dit jaar af in de Handel. Volgend jaar zou ik Psychologie doen in Gent. Ik ben een gemotiveerd en behulpzaam persoon.
Dit is ongeveer een kleine beschrijving, maar als je mee gaat zul je me wel beter leren kennen :slight_smile:

Hoi Lode. Goh, toen ik dit las dacht ik dit is wat ik zoek. Lijkt me echt waanzinnig een keer gedaan te hebben. En de timing om het in Augustus te doen is precies goed ik zit zelf namelijk ook met school, en begin september gewoon weer aan de bak!

Even voorstellen: Ik ben Esther, 22 jaar oud kom uit Utrecht. En ik studeer voor glazenier in Schoonhoven. Ik ben verder een creatieve, vriendelijke, betrouwbaare, gekke ( op een leuke manier), en een absolute doorzetter dame :smiley: Ik heb je een facebook bericht gestuurd dus ik hoor het wel:)

Groetjes,
Esther