Heeft iemand interesse om een retour vliegticket van Brussel - Agadir over te kopen? Een familielid kan door omstandigheden helaas niet mee op vakantie, dus ik heb een ticket extra.
De ticket is van 20 dec tot 10 jan.
Ticket kost 240 euro, en de kosten om het op een andere naam te zetten bij t reisbureau kost 70 euro.
Ik wil er zelf geen extra geld voor vragen dus voor 310 euro kan men het overkopen.
Als je interesse hebt stuur me een mailtje kleinem@wanadoo.nl
je hoeft volgens mij niet slim te zijn om een rekensom te kunnen maken .
maar een ticket gewoon kopen kost dus €240 en bij jou €310.
hallooo wakker worden, of probeer je hier slapende mensen te strikken
moet je heel veel geduld hebben of op een belg rekenen die het niet helemaal snapt???
Ja, ik heb het ticket destijds inderdaad voor 310 euro aangeboden.
Deze prijs kon ik vragen, ten eerst omdat er voor die periode (dec/jan helemaal geen tickets meer beschikbaar waren naar Agadir bij geen ene reisburo (dit ivm Aid Kbir en kerstvakantie).
En zoals je misschien ook hebt gelezen, zou ik er zelf helemaal geen ene cent aan verdienen. Het enige wat ik vroeg was de prijs van het ticket zelf en de kosten om de ticket bij het reisburo om te boeken.
En mocht je het je afvragen; ik heb tientallen reacties gekregen van mensen die interesse hadden, maar ik heb de ticket niet meer verkocht, omdat mijn broer later heeft besloten alsnog zelf het ticket te gebruiken.
Kijk anders ever op de site van Re-ticket, dat is een nieuwe online marktplaats voor tweedehands tickets en reizen. De plek waar mensen die een ticket over hebben, het toch nog kunnen doorverkopen.