Motorola Iridium Sateliet telefoon te koop met toebehoren oa. tasje, datakit, div oplaadmogelijkheden voor verschillende landen.
Wij hebben de telefoon 1 keer gebruikt, om te testen. Onze reis, waarvoor we m gekocht hadden, ging niet door. Dus de telefoon is nog zo goed als nieuw. Er zit geen prepaid kaart bij maar die kun je los kopen. De telefoon werkt perfect!
Binnen Nederland betalen wij de verzendkosten, ophalen kan ook.
We vragen 1000 euro.
Groet, Nanet van Duijn
Beste,
Wat is het type van de Motorola telefoon.
1000 Euro is echter te duur voor mij.
Wat is uw beste prijs?
MVG
Walter Huybrechts
Beste Walter,
Het is een 9500 en zoals gezegd maar 1 x gebruikt om te testen. Het werkt perfect, met prima geluid en ontvangst. De nieuwprijs van het toestel was 1700 euro en het is een van de beste in zijn soort. Wat had je in gedachten om uit te geven aan het toestel?
Je kunt me ook rechtstreeks mailen, dat communiceert wat makkelijker. Mijn email is: nanet@online.nl
Groet, Nanet van Duijn
Kunnen wij deze gebruiken in Australie USA en Zuid Amerika en hoe gaat dat dan met een prepaid kaart ??
met vriendelijke groet
Bert
Het iridium netwerk is wereldwijd en dus ook te gebuiken in USA en Australie en Zuid Amerika. Een iridium prepaidkaart is bij verschillende aanbieders in USA te koop. De kaart is een bepaalde tijd geldig en kan verlengd worden. Ik hoor graag weer van je!
Groet, Nanet
hartelijk dank voor info.we puzzelen verder