Te koop: Mercedes benz unimog expeditievoertuig

Te koop aangeboden na beeindiging wereldreis:

Mercedes Benz Unimog 416 Overland Expeditie voertuig annex Camper

**Compleet uitgerust voor de (extreme) camperliefhebber. **

[ul]
[li]APK tot 17 maart 2011[/li][li]Diesel 5.8 liter 6 cylinder[/li][li]Handgeschakeld 6 versnellingen 4X4 met Difflock en Sper[/li][li]Gereviseerd 130 PK motorblok[/li][li]Achteras: compleet nieuw![/li][li]Vooras: nieuwe lagers en tandwielen[/li][li]Nieuwe schokbrekers[/li][li]Nieuwe banden (nog geen 600 km mee gereden) 12,5 R 20 Dunlop[/li][li]Reservebanden: 2 (tubeless) en 2 extra binnenbanden[/li][li]Verbruik: gemiddeld 1:6[/li][li]Accu’s: 2x start-accu’s (24V) en 4x recreatieset-accu’s (24V) met diodebrug[/li][li]Dynamo: 80 Ampère[/li][li]Omvormer: 24 Volt naar 220 Volt (500 Watt) Victron[/li][li]Druppelaar annex acculader: Victron[/li][li]Electrische lier: 5 ton[/li][li]Extra reserve-onderdelen[/li][li]Inclusief (zeer moeilijk verkrijgbaar!) werkplaatshandboek[/li][/ul]
[ul]
[li]Dieselcapaciteit: 380 liter (120 + 240 vaste tank en 20 liter leger jerrycan)[/li][li]Benzine: 20 liter leger jerrycan[/li][li]Gasfles: 15 liter[/li][li]Watercapaciteit: 240 liter tank met pompinstallatie en filtersysteem[/li][li]Koel- vriescombinatie: Engel 40 liter[/li][li]Aggregaat: 220 Volt 2400 Watt[/li][li]Stevige, stalen kluis[/li][/ul]Vraagprijs: 25.500 euro

Uiteraard bevat dit voertuig meer dan we hier opnoemen. Bent u serieus geïnteresseerd, neem dan contact op via mail ([EMAIL=“hypnoscratos@hotmail.com”]hypnoscratos@hotmail.com) of telefoon (06-36434953).

Verlaging prijs!

20.995,- euro!!!

ik zag je unimog op wereldwijzer. Ik ken het voertuig en vroeg me af of je hem nog tekoop hebt.

Groet,

Siep Siesling

Ik weet dat het een wel heel late reactie is, maar inderdaad, hij is nog te koop. Verkoop staat op laag pitje, omdat hij ons niet in de weg staat en hij niet weg moét. Maar voor serieuze interesse kun je natuurlijk altijd contact opnemen.

Groet,
Saskia