Te Koop: Holden Jackaroo 4x4 - Sydney

Hallo iedereen,

We verkopen == :frowning: == onze Jack in Sydney omdat we onze reis jammergenoeg moeten inkorten.
De Rego werd net vernieuwd in juli en is dus nog geldig tot 25 juli 2015!
Kan geleverd worden met al ons ongebruikt kampeermateriaal ook, auto perfect bruikbaar om in te slapen.
Auto was een supergezel op de baan, nooit problemen mee gehad en alles makkelijk bereikt :slight_smile:

Auto:
Holden Jackaroo 2000
295000 km
Automatische versnelling
Cruise Control
Airco
CD/radio speler
automatische deuren, ramen, spiegels
Roadside Assistance voor de hele periode (kun je bellen bij elk probleem en ze staan er onmiddelijk)
Emergency batterij herlader (werkt via aanstekerstekker in auto, nooit nodig gehad maar je weet nooit)

Campinggear:
reisgidsen: Lonely Planet Austr (ned), Nat Geo Austr (ned), Hiking Australia (eng), kaartenmap australie
20l jerrycan voor benzine
2 kampeerstoelen + tafel
2 dubbele matrassen + slaapmateriaal
kookmateriaal: gasvuur + gasflessen, potten, pan, bestek, bekers etc
tent (3 pers) + extra klein zomertentje, gebruikten we voor opslag
2 verlengkabels (3m en 10m) en 1 stekkerdoos AU

We zetten hem volgende week ook op Sydney Travellers Car Market te koop en is te koop tot 14 September.
We hebben een buyback garantie dus kunnen hem altijd kwijt indien nodig.
Indien intresse laat zeker iets weten, meer details op de Gumtree ad
PRIJS: 5999$ -> bespreekbaar, zeker voor forumleden
Je mag me altijd contacteren voor meer fotoā€™s of vragen.

http://www.gumtree.com.au/m-my-ad.html?adId=1055434403

Klopt het dat je je voor Gumtree moet registreren om je advertentie te zien?
En ik vind je opmerking over de raodside assitance wel grappig: ze staan er onmiddellijk Daā€™s vast niet overal in AustraliĆ«. Je moet ze eerst nog maar eens kunnen bereiken.:nadenken:
De 4x4 is toch in- en uitschakelbaar? En met hoge en lage gearing?
Dit kan nuttige info zijn voor aspirant-kopers en daar ben ik er geen van, laat ik daar maar direct duidelijk in zijn. Maar de Jackaroo is bewezen een goede auto en in goede handen een bijna go-anywhere vehicle: Holden jackaroo / Isuzu Trooper Vs Toyota Landcruiser - YouTube
Succes met de verkoop, moet lukken.

hey willem

thnx, had t niet door maar de verkeerde link geplaatst, hieronder de correcte, zonder registeren:

Roadside Assistance: mja misschien niet overal inderdaad, maar hadden 1x een lichtje dat brandde en in onze policy moesten we dan NRMA bellen, die stonden er binnen de 15min en we zaten echt wel niet in een dichtbevolkte omgevingā€¦misschien geluk :slight_smile: maar goeie service!

4x4 indd met een aan en uit schakelaar in de auto, daarnaast heb je een soort extra versnellingspook die m in high en low zet afhankelijk van het terrein
het is en was een super auto, hebben er beide graag meegereden dus het is dan ook met mixed feelings dat we Oz en de Jack verlaten :slight_smile:

thnx voor de tips en reactie!

Toch nog even dit: hier op het forum staat automaat, in Gumtree manual, handgeschakeld dus.

Prijs aangepast naar 4250$
Laatste week online, pm vr. info
Prijs onderhandelbaar, thnx

Via Wereldwijzer app