Te Koop: Campervan - Toyota Hiace HiTop - Melbourne

Dag mede reizigers,

Na een avontuur van ruim 6 maanden is het tijd om afscheid te nemen van ons 4-sterrenhotel op wielen. Beetje jammer voor ons, maar goed nieuws voor jullie!

Ben je op zoek naar wat meer comfort dan het gemiddelde backpackers busje? En wil je de zekerheid hebben dat je niet ergens in The Outback met autopech komt te staan? Dan is onze Campervan de perfecte oplossing!

Alles wat je nodig hebt voor een goede reis is in de auto aanwezig. Een eigen koelkast, gasfornuis, flink 2 persoons bed (incl slaapzakken, lakens, kussens etc), kastjes en opbergruimte, banken en een tafel en een hoog plafond zodat je gewoon recht op kunt staan in de auto! Ideaal voor als het een keer wat meer ‘Hollands weer’ is.

Natuurlijk is ook alles aanwezig om van bet Australische weer te genieten zoals camping stoeltjes, buitentafeltje en een snorkelset.

De auto staat te koop in Melbourne. Alle papieren om de auto over te schrijven (Green Slip etc) zijn aanwezig. Verder heeft de auto nog 6 maanden Rego en een Warranty van 6 maanden! Helemaal klaar om te gaan dus!

Voor meer informatie kijk even op Gumtree: http://www.gumtree.com.au/s-ad/melbourne-cbd/campervan/hightop-campervan-toyota-hiace-hitop-6-months-rego-warranty-/1041371274

He Remi,
Ik zie dat de ad op gumtree ‘sold’ aangeeft. Zo kan niemand 'm zien! Groetjes, Merijn

Oeps dat is niet handig.

De advertentie moest opnieuw geplaatst worden en is te vinden op: http://www.gumtree.com.au/s-ad/melbourne-cbd/campervan/campervan-hitop-toyota-hiace-hightop/1042043467

Dankje Merijn!

Weet niet hoe dat in Vic is, maar moet het gas certificate worden vernieuwd bij verkoop? Dat is iets dat de verkoper dan moet regelen. 't Is maar een tip. Meestal een centenklop-formaliteit, maar toch. Staat los van het nog half jaar geldige RWC.

Hey Remi, ik vertrek in September naar AU en wil ook zoals jullie een campervan kopen. Kan jij me informeren welke zaken ik in orde moet brengen buiten de verzekering en waar jij dit hebt geregeld en hoeveel dit gekost heeft? Alvast bedankt en succes met de verkoop!

Hey Schumifx,

Hoe en wat je moet regelen hangt helemaal af van de staat waarin de auto geregistreerd staat. De regels van een campervan zijn vrijwel hetzelfde als die van een auto, dus daar moet genoeg over te vinden zijn hier.

Wat betreft de van zelf kan je het zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. Heb busjes van een paar honderd tot twintig duizend dollar langs zien komen. Bedenk alleen wel dat de goedkope busjes zo goedkoop zijn voor een reden. We hebben er genoeg langs de kant van de weg zien staan die hun eindbestemming niet hebben gehaald.

Wij hebben onze bus via Travellers Autobarn. De prijs is wat aan de hoge kant, maar ze regelen alles voor je. Inclusief wegenwacht (wat normaal niet mogelijk is voor backpackers), warranty en al het papierwerk.

1 like

De auto is inmiddels verkocht!

Gefeliciteerd !!! Blijft toch altijd spannend.