Mijn ouders gaan remigreren en gaan hun oude Mas (boerderij) verkopen. Zoekt u of kent u iemand die een vakantiewoning of een permanente woning met gastenverblijf in het Zuiden van Frankrijk zoekt? Mas de Bergous, zoals de boerderij al sinds 1505 genoemd wordt heeft een complete boven- en benedenwoning die met behoud van privacy afgesloten kan worden. Mogelijkheid voor kamerverhuur, gite, maar ook geschikt voor twee gezinnen/stellen. De boerderij heeft een schitterend uitzicht, zwembad, caves, noten- en fruitboomgaard, moestuin en kastkanjebos met tamme kastanjes die verhandeld kunnen worden. De Mas ligt in een zeer gunstig microklimaat. Zomers niet te heet en in de winter lekker zacht. Meer foto’s en informatie: www.wix.com/mttburoo/masdebergous.com.
omgeving: Valgorge, Zuid-Ardeche
Heb het al een paar keer geprobeerd maar de link werkt niet (althans niet bij mij)
er staat een foute link sorry, moet
www.wix.com/mttburoo/masdebergous zijn
Het ziet er werkelijk fantastisch uit! Helaas moet ik eerst mijn B&B in nl. verkopen. Succes met de verkoop, je zou toch denken dat zo’n prachtig huis snel weg is!
Wauwww !!!
Wat een mooi huis zeg… !!
en ja je zou het denken dat die snel weg is maarja, ik bedoel het ligt eraan natuurlijk wat voor prijskaartje hieraan hangt en dat zal best wel veel zijn…
maar een Prachthuis echt waar.
hier zitten ook veel opties op om er wat van te maken voor verhuur ofzo in vakantie periodes.
evt voor 2 gezinnen idd.
ik zou deze boederij wel willen hebben als ik het geld zou hebben hahaha,
Groetjes !!!
Beste Theresia, Enige tijd geleden hadden wij via dit forum contact over de woonboederij in de Ardeche (Mas de bergous van mijn ouders). De woning was in no time in optie, het leek zelfs helemaal in kannen en kruiken, maar op het allerlaatste moment zagen de kopers er om persoonlijke redenen van af. Het is dus weer op de markt, mochten jullie inmiddels je B&B verkocht hebben? Kom gerust eens kijken.
Mas de Bergous is inmiddels verkocht.
Een andere bijzondere boerderij met verwarmd zwembad en meerdere kamers is te vinden op deze site
prijs 480.000 euro
VERKOCHT
wel nog te koop: woonboerderij Jovelle
Verkocht!
TIP: www.wix.com/mttburoo/jovelle Gerestaureerde woonboerderij met verwarmd zwembad, 6 slaapkamers, 4 badkamers en vele extra’s in Champagne et Fontaine (Dordogne), schitterend gelegen op een heuvel.