Te huur een gedeeltelijk gemeubeleerde 3 kamer appartement in een nieuwbouw complex in maarif, het centrum van casablanca in een loopafstand van de twincentre. In de straat bevind zich een turkse hammam, kapper, supermarkt en een patisserie.
Het appartement bestaat uit 2 slaapkamers met schuifdeuren naar de balkon en ingebouwde kledingkast, een badkamer met ligbad een toilet en een wastafel, alles van italiaanse merk, (ziet er heel mooi uit) en een inloop kast, 2 salons, grenzend aan elkaar, één met seddari ingericht en de ander met een dressoir en een grote eethoek en een openhaard ( geen echte), maar die ook wel als een verwarming gebruikt kan worden. Een Tv en een stereo.
Een keuken met ingebouwde gaskookplaat en van alle spullen voorzien, pannen, borden, glazen, bestek enz. Er is warm water beschikbaar.
Het huis is van oktober 2008 tot en met juni 2009 te huur voor €500,00 p/m.
beste riad ik woon en werk sins twee jaar in casablanca,woon zelf in mohamadia,zoek een appartement in casablanca voor de duur van 3tot4 maanden tot mijn appartement word opgelevert,mijn vraag beste riad is ook is de appartement nog beschikbaar en kunnen we wat aan de prijs doen graag hoor ik van je graag over de mail, op adiladil30@hotmailcom
mvg adil
Beste
Kan ik aub uw gsm nummer
Ben geinteresserd voor uw appartement in maarif
Hier is de mijn 00212608616819
Mvg