Talencursus & Hotelwerk in Marbella!

Hi All,

Ik heb mij aangemeld voor hotelwerk in Marbella, en ben nu opzoek naar mensen die ook eind oktober vertrekken of eerder hetzelfde programma hebben gedaan.
*Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen! *

groetjes Audrey

Hey,

Ga jij met Activity International? Ik heb nl ook een via hen hotelwerk in Marbella gedaan. Ik heb er zo veel beleefd, te veel om op te noemen. Als je iets specifieks wil weten moet je het maar ff vragen.

Groetjes, Marleen

Hi Marleen,
bedankt voor je reactie! :slight_smile:
ik heb je een mailtje gestuurd,

groetjes Audrey

Hoi Marleen,

Ik ben ook van plan om via Activity International naar het buitenland te gaan. Heb net de folder van ze aangevraagd en ik ben ook van plan om naar (zuid)Spanje te gaan.
Kun je me misschien meer informatie geven hoe het precies bij jou is gegaan via deze organisatie en waar je precies hebt gewerkt?
Had je veel mensen van andere nationaliteiten om je heen en indien je geen Spaans kent kun je dan uberhaupt wel naar deze bestemming? Had je zelf ook al ervaring in het werken in de horeca/hotelwezen voordat je hieraan begon?
Nou ja… je merkt het al, ik zit bordenvol vragen dus ik hoop graag via jou wat meer te weten te komen.
Alvast bedankt!:smiley:

Hoeveel kost dat dan om naar Marbelle te gaan? en hoe lang duurt zo een werkvakantie?
groetjes Charmayne