't komt VASTGOED in Spanje

Beste mensen,

Ik ben 4e-jaars student vastgoed & makelaardij en op zoek naar een afstudeerstage in Spanje. De woningmarkt in Spanje staat redelijk in de belangstelling bij Nederlanders, maar toch kom ik weinig stageplaatsen/vacatures op dit gebied tegen. Mocht er iemand ervaringen, adressen of tips voor me hebben dan ben ik hem of haar natuurlijk zeer dankbaar!

Beste Allan,

Ik wens je veel succes met zoeken, maar richt je niet teveel op deze sector. Persoonlijk heb ik namelijk ook een stage geprobeerd te vinden in deze branche. Daarbij spreek ik vloeiend Spaans, Nederlands en Engels. Frans en Duits redt ik me ook nog wel mondjesmaat in.

De angst die de ( meestal kleine ) bedrijven daar hebben is dat je er alleen in de keuken komt kijken om erna voor jezelf te beginnen ofzo.

Ik weet het niet, maar mij is het toendertijd ( 2 jaar terug ) niet gelukt om een geschikte plek te vinden. Ik raad je dan ook aan, blijf het gewoon proberen maar kijk zeker ook voor andere mogelijkheden zodat je straks wel iniedergeval een plek hebt.

Mucho suerte!

Sebas

Allan,

Waar precies zoek je in Spanje?
Dit is belangrijk om te vermelden. Spanje is ERG groot. En heeft grote verschillen binnen de grenzen. Ik kan me voorstellen dat je vooral geïnteresseerd bent in grote steden (Madrid, Barcelona, Bilbao, Valencia) en/of de kust.

Fries:SPAIN:

ps: Sebas1979, als je vloeiend Spaans sprak, had je gezegd: muchA suerte…:lie:

Ik zei dat ik vloeiend Spaans spreek niet native al ligt het er wel tegen aan :stuck_out_tongue: Maar ik moet toegeven je hebt gelijk. Het is idd muchA Suerte! Ik ben overigens twee-talig opgevoed. Maar hier en daar maak ik nog weleens kleine taalkundige foutjes :wave:

Maar kan ik jouw reactie op het forum zien alszijnde je evt wat hebt voor Allan ?

Beste Allan,