Swaziland onderzoek, 10% korting op acco

Beste mensen,
Zouden jullie mij AUB willen helpen met mijn afstudeeropdracht, door een kleine enquete in te vullen?? Wie hem invult krijgt 10% korting op overnachting in Bulembu Country Lodge, in Swaziland. Jullie zouden mij erg helpen! Wie nog nooit in Swaziland is geweest, graag op deze link klikken:

Wie al wel eens in Swaziland is geweest, graag op de volgende link klikken: ThesisTools - Student&Onderzoek, maak & verspreid gratis de online enquete voor je scriptie - Enquête, Vragenlijst, Onderzoek
Alvast hartelijk bedankt!! En mochten jullie iets willen weten over Swaziland, laat het dan weten! Groeten Boana

hallo,
IK ben er wel misschien laat mee, maar vier jaar geleden was ik voor drie weken in Swaziland. Ik ging er mijn Burundese vluchtelingenfamilie bezoeken; Wij zorgen al jaren voor hen met geldelijke ondersteuning voor huisvesting,school voor de kinderen en voedsel. Zij werken hard om het hooft boven water te houden. Ik was dan ook verheugt bij mijn bezoek te zien dat dat geld goed besteed was. Maar de regering ginder buit hen telkens letterlijk uit.Om wanhopig van te worden.Ik ga zeker nog eens terug.Mocht je contact met de familie willen om het een en ander te weten,wil ik je dat wel bezorgen. Verder zoek ik mensen die naar ginder reizen om wat kleding,leesboeken enz mee te nemen voor hen.
Groetjes en tot …
Mona