hey hey voor alle mensen die naar blanes komen of die er zijn geweest… ik wens jullie veel plezier en zie jullie daar. De sunset site van 2004 staat sinds deze week ook online kom er even een kijkje nemen. De crew komt er ook deze week op te staan en dan kan je dus alvast kijken door wie je deze zomer je biertje laat tappen. Ook zal er een deze dagen een gasteboek geplaatst worden. Oook onze email voor ex klanten is beschikbaar Rudolf@sunsetblanes.com[email=rudolf@sunsetblanes.com]rudolf@sunsetblanes.comgroetjes en tot deze zomer Rudolf(Master-propper en webmaster)
het adres is http://www.sunsetblanes.com
Nieuwe Disco sunset blanes website
of kijk ff naar mijn eigen site en wie je dus als propper op straat tegen zal komen Rudolf’s eigen site
Rudolf… ? Ik ken jou
Jij hebt mij gepropt… :S
Cool
Leuk dat ik je dit jaar weer tegen ga komen ![]()
Spannend… dus we kennen Rudolf al voordat we er zijn… ![]()
haha :rolleyes:
sunset website “THE place to be”
haha beetje reclame maken mag best
![]()
Hej luitjes Whoesa crew is ook aanwezig vanaf 17july op camping lamasia in 2 sta caravans
see us @ www.whoesa.nl
nogmaar 4 weeekies voor we open gaaaaaaaan!!!
Jajaja… Heeej linda zat je op camping El pinar??
wanneer dan?? dit jaar weer??
kusss
rene
hey rudolf
potje panna knock out in Blanes? Of durf je niet, we hadden het al eerder gevraagd maar nog steeds geen antwoord…
Wij zijn er vanaf 23 Juli en we komen wel een keer langs in de sunset om te spelen…
we lazen dat je op zaalvoetbal zat dus…
MzZlS
CuLeMbOrGeRs
we wachten op je reactie…
Vecht je trouwens ook toernooitjes in Blanes???
Want op je site staat dat je graag toernooitjes vecht…
Er zijn vanaf 17 juli tot 3 aug nog 10 Culemborgers in Blanes. Ik ben er zelf al de hele zomer, dus hebben we al een elftal.
Hey Bram!!!
Wij zijn met 8 dus met jou erbij 9, hebben nog 2 nodig dus voor een elftal!!!
Weet jij of er toernooitjes gehouden worden ofzo?
Ik heb nog met jou gewerkt bij Plieger 2 jaar geleden!!!
Maar kzie je wel in Blanes!!!
mzzl
It’s a small world after all!!!
![]()
happy happy joy joy…
Mwhaa!!:wub:
Lies
Rudolf???
Ga je ook voor ons strippen??? wel even zegen he… ![]()
Kusjes aan iedereen!!!
Lies…Annelies…w.e !!
haai mensjes!
Ik ga ook zeker lol hebben met jullie allemaal… jullie kennen enneleis, mijn reisgenote
al… hebben jullie trouwes enig id. hoeveel je per avond uitgaan kwijt zal zijn… (entree, drank en zo??)
Nou jah… let me know!
Adios!
xxx Nienke
hehehe rudolf ik wet dat je al in blanes zit … maar laat je Manon dit jaar met rust ![]()
zie je voolgende week ! B)
Iedereen moet zeker dit jaar naar de sunset komen. Het is daar super cool. En ook leuk personeel…HiHiHi.
Maar ja zie jullie allemaal in de SUNSET van 29 juli tot 29 augustus.
Haaij Mensjuss,
Ben net terug uit Blanes, was daar echt volop wijs… je moet zeker naar de Sunset gaan, ik kan maar geen afscheid nemen van de Sunset… nou moet ik nog een heel jaar wachten totdat ik weer kan… het personeel is daar echt super en de muziek is echt leuk… maar natuurlijk is de Sangria ook super… Love ya… tot volgend jaar in de Sunset… :huh:
Waarom doet www.sunsetblanes.com het niet meer ??? ![]()
Misschien offline…
of in de maak…