Goede dag allemaal,
Ook ik zal mij na enkele posts eens voorstellen. Mijn naam is Marvin van Dongen en ik ben de eigenaar van een nieuwe onderneming (Stulango, Moving Cultures) die zich richt op de taal en cultuur branche.
Een taalreis boek je bij Stulango, Moving Cultures omdat wij samenwerken met kleine internationaal erkende taalscholen die persoonlijk zijn geselecteerd op basis van enkele belangrijke criteria. Alle scholen geven privé lessen of lessen in kleine groepjes van gemiddeld 6 tot 8 studenten. Alle leraren zijn academisch geschoold in de taal waarin zij lesgeven, daarnaast hebben zij vrijwel allemaal jarenlange ervaring als leraar van een taal aan niet “native speakers”. Door de enorme passie die onze leraren uitstralen zul jij als taalstudent een onvergetelijke ervaring beleven. En daar gaat het ons ook om.
Bij Stulango, Moving Cultures is het de student die telt !! Naast reizen die alleen gericht zijn op het leren van een taal en de cultuur van het land biedt Stulango, Moving Cultures jou ook de mogelijkheid om je maatschappelijke positie te verbeteren door je deel te laten nemen aan verscheidene sociale projecten wereldwijd. Momenteel bieden we deze mogelijkheid voornamelijk aan in Midden- en Zuid Amerika en in China. De bekende uitdrukking “Ieder beetje helpt” is absoluut het motto van Stulango, Moving Cultures aangaande deze sociale projecten. men verwacht niets van jou, de interesse en een beetje hulp is vaak al voldoende om weer een glimlach op het gezicht van een ander te toveren.
Daarnaast is het mogelijk om via Stulango, Moving Cultures (on)betaalde stages te volgen in het buitenland, denk dan voornamelijk aan stages bij educatieve, financiële, overheids en interculturele instellingen, maar ook bij handelsondernemingen of in het toerisme. Geef duidelijk aan wat je zoekt en wij zullen ons best doen jou aan een geschikt bedrijf te koppelen.
Verder is het mogelijk om via Stulango, Moving Cultures 1 tot 4 jaar te gaan studeren in de Verenigde Staten van Amerika op één van de vele high schools, colleges of universities.
Website: www.stulango.com
Neem contact met ons op via: info@stulango.com