Hey iedereen!
Een tijdje terug poste ik een topic over stage lopen, maar dat is ondertussen veranderd in studeren.
Ik ben nu van plan om volgend jaar, na mijn bachelor te hebben afgerond, een half jaar tot een jaar in Vancouver te gaan studeren. Ik had daarom een paar vragen…
Eigenlijk ben ik vooral geintereseerd in jullie meningen over de unversiteit zelf, heeft iemand al ervaring of dingen gehoord over Simon Frasier university? Daarmee heeft mijn uni namelijk een uitwisselingscontract. Wat zijn de verschillen met UBC? Ook vroeg ik me af hoe makkelijk het eigenlijk is om aan huisvesting te komen? Hoeveel zou een kamer ongeveer kosten in Vancouver bijvoorbeeld?
Also, ik vroeg me af of iemand me informatie/tips kan geven over Vancouver…zoals, hoe is het eigenlijk met het weer tussen september en januari? Zal ik dan nog wel kunnen rondreizen? Ik heb namelijk het idee dat veel wegen waarschijnlijk afgesloten zullen zijn…
Ben ook een vrouw van 23 en vraag me af of het eigenlijk wel een veilige stad is? ik neem aan dat het wel te vergelijken is met hier? But correct me if I’m wrong ![]()
Als iemand nog iets kwijt wil, dingen waar ik op moet letten, waar ik rekening moet houden, tips…I’d like to hear em!
Thanks! x