Studenten cursus Spaans Midden Amerika -- hulp nodig!

Hola!
Ik ben op zoek naar mensen die me willen bijdragen aan mijn scriptieonderzoek, dat gaat over ‘Language tourism in Central America’.

Mijn naam is Tessa Getrouw en ik ben vierdejaarsstudente International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV in Breda.

Zelf ben ik altijd al geinteresseerd geweest in het leren van andere talen en om deze reden ben ik 6 jaar geleden Spaans gaan leren in verschillende Spaanssprekende landen. Vorig jaar, tijdens mijn stage bij een taalinstituut in Honduras, heb ik veel geleerd over taaltoerisme en besloot daarom mijn afstudeerscriptie hierover te doen. Ik doe research naar de factoren die van invloed zijn op de besluitvorming van studenten die Spaans willen leren in Midden Amerika. Om dit onderzoek te kunnen uitvoeren wil ik enquetes/(online) interviews doen om een zo goed mogelijk beeld van de markt weer te geven.

WIE HELPT MIJ!? Het is een kleine moeite : )

Groetjes, Tessa

hoe dan? Geef aan waar men zich kan aanmelden.

Hi! ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn e-mailadres te zien was op dit forum, maar thanks voor de herinnering.
Graag een mailtje naar: tessa_getrouw@hotmail.com

:zon02:Pura vida!! :COSTARICA

Onderstaand vind je de link waarmee je wordt doorgestuurd naar mijn enquete over taaltoerisme in Midden Amerika. Lees de vragen goed door om misverstanden te voorkomen. Het invullen van de enquete zal ongeveer 5-10 minuten duren.

http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=19499&lang=nl

Hartelijk dank voor je medewerking!
Groetjes, Tessa Getrouw