Bedrijfsprofiel:
This magnificent hotel opened in 1999 and has completed its 2nd renovation in the summer of 2012, coming up with brand new products. 426 spacious guest rooms equipped with latest entertainment system, broadband, in-room WiFi, L’Occitane and Hermes amenities. 4 specialty restaurants featuring Western and Eastern delicacies complement your dining experience. A 1000sqm piller-less Grand Ballroom offers unlimited meeting solution.
Jouw Front Office management stage:
Represent management in the important area of relations with the guest.
He/She is primarily responsible to take care of hotel guest requirement and handle effectively their complaints and take action where service or equipment is not functioning, he/she is to report the incident to the department head concerned.
He/She has a primary role as hotel host, of personally welcoming and being helpful to as many guests as possible and offering services, including guest deserving special attention.
Jouw stage wordt op maat gemaakt. rekening houdende met je opleiding en reeds opgedane ervaringen.
Voor meer info en sollicitatie klik je op STERRENSTAGES
Sterrenstages:
Met de kwalitatieve Nederlandse en buitenlandse stages zijn wij meer gespecialiseerd op Horeca- , Reis- , Event- en Facilitair gebied.
Dagelijks volgen er nieuwe interessante stages. En niet alleen ervaringsstages ook afstudeerplaatsen, managementstages en leerwerkstages zijn bij Sterrenstages vlot gevonden.
Studenten die op zoek gaan naar een kwaliteitsstage weten dat een stageplaats bij Sterrenstages prima en vlot te vinden is.