Stedentrip Belgrado

Stedentrips naar Parijs, New York, Barcelona, Madrid, Praag…etc. etc. Het zijn allemaal leuke stedentrips. Maar hebben jullie ook gedacht aan een stedentrip naar Belgrado? Belgrado is de hoofdstad van Servië en biedt veel mogelijkheden aan!

Heb je vragen over Belgrado, wil je tips of wil je je ervaringen met ons delen?

Post dan hier je reactie!

Ik ga in mei naar belgrado. Mensen die nog tips hebben voor leuke clubs en hotels? Graag verneem ik ze!

ik ben twee jaar geleden in Belgrado geweest. hier een reisverslag: IkReis - Interrail Oost-Europa: de trein naar Belgrado, Servië

ik vertrek deze zomer richting Servië en dus ook Belgrado! iemand die tips heeft ivm met het land/steden mag mij ze zeker mailen… zeker welk paspoort,rijbewijs,campings of goedkope hostels(want we gaan met de tent)… dat je nodig hebt.

Met een maatje wezen kijken naar een stedentrip voor Belgrado. We wilden wat anders dan de standaard steden. We schrokken nog al van de prijzen? Rond de 600 euro p.p voor een weekend. Terwijl Boedapest bijv. stukken goedkoper is zelfs Istanbul was nog goedkoper. Snap ik wel dat Istanbul populaider is dus groter opgekocht word de kamers, vluchten etc.

Heb je nog eventueel tips waar ik eventueel kan kijken een reisorganisatie?

Groet,

Falco

Gewoon zelf regelen. Via Eindhoven vlieg je al heel goedkoop naar Belgrado en goedkoop hotel zoeken in het centrum. Eten en drinken is daar niet duur hoor.

Paar weken geleden in Belgrado geweest voor een aantal dagen.
Absoluut niet duur en zeker moeite waard om heen te gaan.

Voor reisverslag en foto’s: Belgrado 2014 – Reisverslag – Maarten & Mariska

Voor degene die willen gaan… GA :slight_smile:

Twee jaar geleden drie dagen in Belgrado geweest. Het was er letterlijk snikheet (hartje augustus) maar absoluut de moeite waard!